) Dus die wat vandaag 1ste reed. Was ook clubkampioendeze middag eerst ex klaar gemaakt, maantjes in zon 'netje' gedaan en staart ingevlochten, mooi wit gemaakt want hij heeft zich in 1 nacht van een kraaknette witte pony in een bonte omgetovert

alleen zijn staart was nog wit
(hoe doetie t toch?)het inrijden ging ronduit slecht! hij liep sloom (ofjah lopen, struikelde meer over zijn eige benen
) dus ik was al een beetje aant vloeken omdat ie in de les wel goed liep en nou weer niet
en gisteren mocht ie gewoon op weide, komen we binnen, had ik een heel andere pony onder me, nog niet zo actief als tie normaal loopt! Dit was de proef waar ik kans hebber was, en wonder boven wonder
1ste met 63.5 % (126/200) ik dacht dat ik gek werd
Die proef ging echt niet gelijk mijn andere proeven! Maar hij liep wel ontspannen (enorm ontspannen
)dus ik ben clubkampioen van de e4/krs een b proefje in jullie land.

tweede proef e5 (ook nog een b proefje denk ik) ging echt rotslecht, hij sprong verkeert aan, daarna ook nog eens veel te laat (2de galop) zijn overgangen gingen van geen meter
(naar mijn gevoel) maar ook daar dacht de jury schijnbaar naders over, execo 4de met 57.5 % (115/200)was vooral met mijn houding punten erg blij, had altijd mar een krab zesje, af en toe een 5je, en nu zijn dat 7tjes geworden

kvond de jury alleen niet lief
ik lachte heel lief naar de jury bij het groeten (tijdens mijn proef benk te druk bezig om te lachen
) kijkt ie heel boos terug
dan ben je een keer vriendelijk
(alsof die man niets beters te doen heeft dan terug te lachen
)

(datie nog met moeite een b proefje loopt zwijgen we
)
(kon niets meer vragen, de jury was meteen weer weg