Gisteren ons eerste wedstrijd gehad. Wp+ prijs!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pipsel

Gisteren ons eerste wedstrijd gehad. Wp+ prijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 14:30

Gistern hebben Perfekt en ik onze allereerste wedstrijd gehad. We zijn om half 8 ('s avonds) op weg gegaan. Iets voor 8en kwamen we in Zwaagwesteinde aan. Nog ff wat rondgekeken en toen Perfekt opgezadeld. Hij was daarbij lekker ongeduldig, dus hij had er zin in.

Het losrijden ging wel redelijk. Hij sprong een keer verkeerd aan in de galop en werd tijdens het galopperen wat lang. Ook poepte hij steeds hele dunne mest. Hij was wat onzeker en hinnikte zo nu en dan. Toen de bak in. Hij was wel wat gespannen en ik trouwens ook. Moet er écht weer ff inkomen

De bak was een beetje donker er waren tl buizen kapot gegaan Het binnenkomen ging wat slingerig en hij kwam voor wat omhoog. Dat deed hij soms ook bij bepaalde overgangen. De middendraf ging verder wel heel goed. Hij was heel braaf verder, jammer dat ik zo gespannen was, ik hield hem daardoor wat teveel vast. Bloos Na de proef heb ik Perfekt aan de hand uitgestapt met een dekentje op. En toen op de trailer gezet met een hooinet. Ook kreeg hij wortelen. Vingers aflikken

Toen op naar de kantine. Daar bleek dat ik 158 punten had en dat voor de eerste keer! Ook had ik nog een 6e prijs! Jeetje ik ben zó blij Dat had ik nooit verwacht. Haha! Haha!

Ik had me eerst voor 1 x in de maand voor een wedstrijd opgegeven, maar ik doe er nog 2 bij in het buitenseizoen. Ook om er zelf weer een beetje in te komen. Ik zat helemaal op t paard te shaken van de zenuwen. Bloos

Nou dit was mijn verhaal. Ik ben nog helemaal in de 7e hemel. Haha!

Liza_vL

Re: Gisteren ons eerste wedstrijd gehad. Wp+ prijs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 15:42

Goed zeg meteen een winstpunt! *LOL*
Paarden zijn altijd een beetje onzeker inhet begin en de ruiter ook. Tong uitsteken
Maar dan komt vast goed! Naarmate je meer ervaring hebt worden jullie vast beide veel zekerder in de bak.

Pipsel

Re: Gisteren ons eerste wedstrijd gehad. Wp+ prijs!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 18:25

liza van loon schreef:
Goed zeg meteen een winstpunt! *LOL*
Paarden zijn altijd een beetje onzeker inhet begin en de ruiter ook. Tong uitsteken
Maar dan komt vast goed! Naarmate je meer ervaring hebt worden jullie vast beide veel zekerder in de bak.

Dank je! Dat mag natuurlijk ook wel een beetje onzeker. Eerst loop je fijn tussen allemaal vriendjes en dan opeens zo alleen in zo'n enge, donkere bak. Das ook wel ff wennen. Ik ben met mijn vorige paard M1 + 14 geweest dus ik had op zich wel ervaring, maar dat is meer dan anderhalf jaar geleden, dat ik mn laatste wedstrijd had. Toen was ik eigenlijk nooit meer zenuwachtig, maar ja we moeten ff weer in het ritme komen. Haha!