Vandaag onze vijfde wedstrijd.. Ik had inmiddels 8 puntjes in de B gehaald.. en de vorige keer ook superpunten.. We moesten als eerste van de dag om half 9...... Dus vroeg op.. Maar hij werkte gelukkig super mee en binnen een minuut stond hij zonder trubels op de trailer ! Ik had vandaag wat meer spanning bij me als normaal.. Normaal ben ik daarvoor meer gestresst en nu had ik het onder het zadel ook nog een beetje... Eerste proef was dan ook wat afgeleid maar paard deed erg zijn best ..Dus kon alleen mezelf de schuld geven.. Vol goede moed de tweed proef in gegaan. Die voelde goed ! Dus om 9 uur waren we klaar.. Dat is wel gek hoor.. als je zo vroeg aan de beurt bent.. We moesten even geduld hebben met laden want er moesten eerst 16 paarden de vrachtwagen op.. Die ze net achter onze trailer hadden gezet.. Maar San liep er met laden zo op ! Dus was weer erg trots op mijn mannetjes (ook op mijn groom (manlief) wordt er steeds handiger in hihi..) Uiteindelijk de punten.. 2 x eerste met 163 en 170 punten ! verschil met de tweede plaats was evengoed 10 en 9 punten dus ik was er erg blij mee !! Dus we hebben er nu 11.. en gaan maar gelijk L1 starten de volgende wedstrijd ....
Wauh netjes zeg! Aan die punten te zien ben je er ook al echt klaar voor Succes ermee Nu hoef ik tenminste niet meer tegen jou te rijden in de B-dressuur
Ik zag het net al in je MSN-naam staan. Super meid! Gefeliciteerd hoor Wanneer is je L1-debuut
Ik was ook al om 7 uur aan het laden vanmorgen. Heb voor de tweede keer oefen gereden met de merrie en daarna meteen maar ons eerste rondje B Ging wel goed, had één balkje, dus het eerste punt is binnen (niet dat dat veel uitmaakt, want mag toch meteen L starten )
L1 debuut is over 2 weken... Dus dat gaat snel.. Ik zie wel even.. Ik heb nu 2 wedstrijden in de L1 om te kijken hoe we er voor staan.. Dan stoppen we een maandje.. en dan in juni er weer tegenaan.. We zullen zien waar het schip strand