Ik ben dus net gestart dit jaar met mn draver.
Ik heb 3 wedstrijden gehad (144, 152, 152).
Nu ga ik dus voor een winstpunt!

heeft iemand nog tips hoe ik extra punten kan scoren?
groetjes Hanneke
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovelyhorses schreef:heb eens een jury gehad....en met afgroeten viel ik bijna lachend van het paard af heb ik ook veel punten voor gekregen omdat ik het dus leuk vond om te doen....kreeg ik meer puntjes....
Nathalie schreef:lovelyhorses schreef:heb eens een jury gehad....en met afgroeten viel ik bijna lachend van het paard af heb ik ook veel punten voor gekregen omdat ik het dus leuk vond om te doen....kreeg ik meer puntjes....
Dit is dus lang niet bij elke jury zo.Ik heb ook één proef gereden waar ik echt de slappe lach onder de proef heb gekregen en de jury kon dit écht niet waarderen. Verder was er helemaal niks mis met mijn proef, de voorlezer maakte alleen een erg grappig foutje waardoor ik zo moest lachen, het enigste wat er toen fout ging in mijn proef is dat ik niet meer netjes zat en toch kreeg ik 155 punten, terwijl verder alles goed ging. Commentaar: "Proef moet serieus gereden worden"
Citaat:
Nathalie schreef:
lovelyhorses schreef:
heb eens een jury gehad....en met afgroeten viel ik bijna lachend van het paard af heb ik ook veel punten voor gekregen omdat ik het dus leuk vond om te doen....kreeg ik meer puntjes....
steffie4ever schreef:
Dit is dus lang niet bij elke jury zo. Ik heb ook één proef gereden waar ik echt de slappe lach onder de proef heb gekregen en de jury kon dit écht niet waarderen. Verder was er helemaal niks mis met mijn proef, de voorlezer maakte alleen een erg grappig foutje waardoor ik zo moest lachen, het enigste wat er toen fout ging in mijn proef is dat ik niet meer netjes zat en toch kreeg ik 155 punten, terwijl verder alles goed ging. Commentaar: "Proef moet serieus gereden worden"
ik vind ook dat je beter een nette serieuse geconcentreerde proef moet rijden ipv zo'n vrolijk blij iets. ik zit ook altijd met een smile op m'n gezicht maar dat gaat niet tenkoste van mijn zit/concentratie
WWWiske schreef:Je papieren aan de jury geven en 50 euro tussen het paardenpaspoort stoppen
WWWiske schreef:Je papieren aan de jury geven en 50 euro tussen het paardenpaspoort stoppen