kringkampioenschap kring 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

banjer84

kringkampioenschap kring 4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 14:25

Wie gaat er nog meer starten in waddinxveen voor de kringkampioenschappen van kring 4???

double

Re: kringkampioenschap kring 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 16:54

Ik... maar das logisch, want k sta op Reigersburgh Knipoog

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:36

Ik! als mijn paard heel blijft tenminste, maar die voorwaarde heeft iedereen.
en als de kampioenschappen doorgaan. Er is toch wat gerommel in de kring?

He Double, ik start volgende week ook bij Reigersburgh, laatste keer indoor.
Met dit weer mag het van mij ook outdoor worden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:16

Ja ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen! Weten jullie de datum al en wanneer de inschrijving opent? Er was inderdaad sprake van wat onduidelijkheid of het wel door Reigersburgh georganiseerd zou worden, maar dat was vorige zomer al, en toen hebben ze het ook gedaan. Er zijn maar zo weinig kandidaten (verenigingen) die over genoeg land beschikken om zulke wedstrijden te houden dus misschien voelen ze zich wel een klein beetje verplicht....tis wel te hopen!

Eerst 5 mei de boel maar eens verkennen.....tijdens het hemelvaartconcours!

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:40

Dit jaar organiseert Reigersburgh de kring weer.. Op 3 juli (als k het goed heb)..

Ragne, volgens mij heb k je al eerder zien starten bij ons! Maar tot volgende week dan Knipoog! Ik start nl. ook..

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 23:42

Klopt, ik was er de vorige Kringkampioenschappen ook. En in oktober ben ik ook een keertje geweest. Waddinxveen is gewoon lekker dichtbij.

De kampioenschappen zijn trouwens op 2 juli (ze waren vorig jaar op 3 juli). Vorig jaar zochten ze idd naar andere locaties, maar die zijn er gewoon niet. Dus het is Waddinxveen of niets.
Maar wat ik nu bedoelde: er is een bestuurlijke kwestie waardoor ze misschien de kring op non-actief willen zetten en dat betekent dat er niets georganiseerd wordt. Ook geen KK dus, terwijl Reigersburgh al heeft aangegeven het te willen organiseren..Even afwachten dus!

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 13:53

@ Ragne, dat was idd in oktober (dan vallen mensen van een andere vereniging extra op Bloos Knipoog )