Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sodera schreef:, dit soort regels moet er wel zijn denk ik, iemand bij ons op de club wou met n net 3 jarig paard al B gaan springen enzo, deze was op zn 2e al ingereden en dan is t goed als dit soort regels er zijn!.
....
amondi schreef:love_sodera schreef:, dit soort regels moet er wel zijn denk ik, iemand bij ons op de club wou met n net 3 jarig paard al B gaan springen enzo, deze was op zn 2e al ingereden en dan is t goed als dit soort regels er zijn!.
....
Ik geloof niet dat het voor een paard uitmaakt of ze wel of niet gestart wordt. Zo te lezen rijden deze "@%$@%%" hem toch wel naar de knoppen, wedstrijd of niet
Citaat:Met 6-jarige paarden mag wel in de Intermédiaire I worden gestart, echter niet in de Intermédiaire II.
Sammie schreef:Reageer dan niet hoor
Is het op stal hexagon niet dat ze als doelstelling hebben om alle paarden op 5 jarige leeftijd z1 of z2 te hebben? Roumanda was iig Z1 en Z2 toen ze 5 was
rockey schreef:mijne zal waarschijnlijk met zijn 5 ook wel in het Z lopen, misschien net 6, maar zijn toch echt vanaf de B begonnen, en niks overhaast, gaan echt niet elk weekend op concours, en ze geeft het zelf aan, en heeft nog steeds 2 tot 3 keer in de week vrij, dus als het zo toch ook kan?
rockey schreef:Ja maar jij krijgt les van ....mijne zal waarschijnlijk met zijn 5 ook wel in het Z lopen, misschien ...