Wedstrijd 3 april Amsterdam/Zunderdorp, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sphinxie

Wedstrijd 3 april Amsterdam/Zunderdorp, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 20:43

Vroeg me af, nog meer mensen die a.s. zondag naar Amsterdam/Zunderdorp gaan om te starten? Ik ga (voor het eerst) L2 starten. Ben er nog nooit geweest, dus ook tips wat betreft accomodatie (enge juryhokjes etc.) zijn welkom.

Overigens, mijn indruk tot nu toe is goed, ik werd namelijk 1e paasdag al gebeld voor de starttijden. Haha!

Antoinette

Re: Wedstrijd 3 april Amsterdam/Zunderdorp, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:09

Starten doe ik er in ieder geval niet. Zou er eigenlijk wel weer eens kunnen gaan kijken tijdens een wedstrijd, want het is vlakbij waar ik woon Knipoog

Ik ben er zo'n 13 jaar geleden begonnen met rijden, maar ben er ondertussen al zo'n 10 jaar weg (toen we een eigen pony kregen).

Als er weinig veranderd is (wat ik niet weet, ben er sindsdien maar een paar keer geweest) hoef je je geen zorgen te maken over een eng juryhokje, want die zit boven.
Het enige wat eng kan zijn, zijn de deuren bij B en E.

Maar zoals ik al zei; ben er lang niet geweest dus er kan ondertussen aardig wat veranderd zijn Haha!

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 10:07

Okee, dan moet het wel gaan lukken. Ik had op de website de uitslagen van de afgelopen periode bekeken, en vond dat er vrij weinig winst werd gereden. Maar dat komt dus niet door de bak Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:45

sphinxie schreef:
Okee, dan moet het wel gaan lukken. Ik had op de website de uitslagen van de afgelopen periode bekeken, en vond dat er vrij weinig winst werd gereden. Maar dat komt dus niet door de bak Lachen.

Maak je niet zo druk!
Dat zegt helemaal niks, weinig winstpunten!
Gewoon rijden met die hap Knipoog
Je kan het makkelijk, gewoon HUP!