Drenthse zomerkampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Drenthse zomerkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 12:28

Jaja, er is al het 1 en ander bekend....

Citaat:
VOORSTEL ZOMERKAMPIOENSCHAPPEN 2005

SELEKTIEWEDSTRIJDEN VOOR DE KLASSE B EN L VIA DE KRINGEN
PAARDEN EN PONY’S
Deze moeten plaats vinden in de maand juli, tijdens vaste concoursen.
Zorg dat er bestuursleden van de kring hierbij aanwezig zijn.
Voorstel:
o Kring Noord-------- CH Gasselte 9 +10 Juli
o Kring Zuid Oost--- CH Zuidenveld ( Te Coevorden) 22+23+24 Juli
o Kring Zuid West--- CH Zuidwolde 24+25+26 Juni
De selektie zal gaan over:
Twee parcoursen in de klasse B en L-springen, om uitgezonden te worden naar de Regio Kampioenschappen moet tenminste een voldoende prestatie te zijn geleverd.
Twee proeven in de klasse B, L1 en L2 Dressuur, om uitgezonden te worden naar de Regio Kampioenschappen zal tenminste 60 % gemiddeld zijn behaald.
Graag op Coupon aangeven “S” als U meedoet aan de selektie.

DONDERDAG 11 Augustus 2005

AANVANG: ± 17.00 UUR

VERENIGINGS KAMPIOENSCHAPPEN Paarden en Pony’s
AFDELINGS DRESSUUR Paarden en Pony’s

VRIJDAG 12 Augustus 2005

AANVANG: 9.00 UUR

SELEKTIEDAG PAARDEN
M, Z EN ZZ SPRINGEN PAARDEN, klassiekparcours en jachtparcours
M en Z Springen Pony’s, 1e Manche
ZZ-SPRINGEN PONY’S, klassiekparcours en jachtparcours
M1, M2, Z1 EN Z2 DRESSUUR, 1e proef

KAMPIOENSCHAP PAARDEN EN PONY’S ( Na selektie, zie boven)
B EN L SPRINGEN, parcours over twee manches
B EN L1 + L2 DRESSUUR

ZATERDAG 13 Augustus 2005

AANVANG; 9.00 UUR

FINALE’S KLASSE M, Z EN ZZ SPRINGEN PAARDEN
M, Z EN ZZ PONY’S
M1,M2 EN Z1 EN Z2 DRESSUUR
Springen, 3e parcours—Klassiek over twee manches M, Z en ZZ Paarden + ZZ Pony’s
Springen 2e Manche’s + Barrage M en Z Pony’s
Dressuur, 2e proef (+ Kür op muziek voor de Klasse Z2 PAARDEN)

HET OFFICIËLE VRAAGPROGAMMA IS T.Z.T. NA TE LEZEN OP
WWW.PAARDENSPORTDRENTHE.NL

**Wijzigingen voorbehouden**

Ben benieuwd hoe het dit jaar gaat verlopen.... Haha!

YvonneS

Re: Drenthse zomerkampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 12:29

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 12:33

Volgens mij zit ik bij kring Noord. Voor het springen moet ik me dus voor 9 en 10 juli opgeven.
Dressuur moet ik op vrijdag 12 augustus.

Handig om alvast rekening mee te houden.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 12:57

Wanneer moet je je daar voor opgeven.. Het zijn dan de voorselectie's of de Drentse Kampioenschappen, ik hoor bij Kringt ZuidWest, (Meppel)

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 14:30

love_sander schreef:
Wanneer moet je je daar voor opgeven.. Het zijn dan de voorselectie's of de Drentse Kampioenschappen, ik hoor bij Kringt ZuidWest, (Meppel)

Dat staat er ja wel, je moet gewoon die wedstrijd opgeven (Zuidwolde in jou geval) en op je coupons een S zetten zodat ze weten dat je mee doet voor selectie. En dan goed je best doen en winnen Tong uitsteken

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 00:28

Ik zal er maar niet te veel over zeggen...... voor je het weet ben ik weer persoonsbeveiliging nodig..........

Gewoon "goeiedag" of "hoi" zeggen is er al niet meer bij na de wekelijkse regio-vergadering ....... gewoon strak "onopvallend" de andere kant uitkijken........ (wat vergaderen die lui trouwens vaak....... kunnen ze niet beter gewoon gaan PB-en ? Haha!)

Maar ik heb in de wandelgangen al begrepen dat er voor alle dressuurklassen deze zomer per combinatie 15 dressuurcoupons moeten worden ingeleverd........ Geen idee waarvoor, maar het moet gewoon.
Ik mag eventueel 14 opsturen omdat ze er nog eentje hebben liggen van afgelopen februari.... Ja
Dus zorg dat je een vol setje hebt liggen...... Haha!

.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:03

Ik snap nog steeds de logica niet van het rijden op een vrijdag. Als je wilt dat zoveel mogelijk mensen meerijden, doe de selecties dan gewoon in het week-end. Waarom het de mensen extra moeilijk maken.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:17

laurae schreef:
Ik snap nog steeds de logica niet van het rijden op een vrijdag. Als je wilt dat zoveel mogelijk mensen meerijden, doe de selecties dan gewoon in het week-end. Waarom het de mensen extra moeilijk maken.

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 10:38

CGJ12 schreef:
....Maar ik heb in de wandelgangen al begrepen dat er voor alle dressuurklassen deze zomer per combinatie 15 dressuurcoupons moeten worden ingeleverd........ Geen idee waarvoor, maar het moet gewoon.

Dus zorg dat je een vol setje hebt liggen...... Haha!

Heb ondertussen echt nooit meer wat gehoord over de "gesponsorde" dressuurprotocollen.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 11:37

GeJe schreef:
Heb ondertussen echt nooit meer wat gehoord over de "gesponsorde" dressuurprotocollen.

Geje, neem van mij aan............. Mij nemen ze niet serieus (gek hè? Haha!), maar jou ook niet..........

En het gekke is.......... ze lezen hier gewoon mee hoor! (hetzij direct, hetzij via stro-vrouwen .... Cool )
Dus ze kunnen nooit zeggen "wir haben es nicht gewusst....." Knipoog

Het zou me niks verbazen als een stille meelezer dit complete bokt-topic uitprint en meeneemt/emailt naar het Regiobestuur, alwaar het elke maandagavond vast punt op de agenda is......... Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 12:11

laurae schreef:

Jaaa das idd ook een lekker duscussie altijd. Ik snap er ook geen hout van.... Ik heb er nu speciaal me vakantie naar geplant aangezien het voor mij vorig jaar een drama was om vrij te krijgen!!

Ik heb na de winterkampioenschappen ook nog een mail gestuurd naar alle leden van de Drenthse bond (inclusief link naar bokt... Tong uitsteken ) Maar ook nooit een reactie op gehad! Bloos

Denk dat ik dit jaar maar is aanwezig ga zijn op de ledenvergadering van de bond, ben wel benieuwd wat voor discussie er gaat komen.

O ja, die ene coupon hebben ze nog, goed onthouden..... Vork

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:20

love_sander schreef:

Dankje. Ik woon zelf in Hoogeveen, maar rijd bij Meppel. Ik zie dat je in pesse woont, toevallig les van Nel ten Heuvel?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:24

laurae schreef:

Gezien het feit dat de deelname er altijd groot is, valt het probleem van vrij krijgen volgens mij wel mee...

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 12:44

love_sander schreef:
love_sander schreef:

Dankje. Ik woon zelf in Hoogeveen, maar rijd bij Meppel. Ik zie dat je in pesse woont, toevallig les van Nel ten Heuvel?

Nee zeg, dank je wel! Aardige vrouw hoor daar niet van, maar daar les ik liever niet bij....

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:51

KarinvdM schreef:
laurae schreef:

Gezien het feit dat de deelname er altijd groot is, valt het probleem van vrij krijgen volgens mij wel mee...

Daarom doen ze het juist op vrijdag........... Knipoog
Anders doen er nóg meer mee......... Haha!

En het feit dat er uiteindelijk veel mensen meedoen zegt niets over de MOEITE die mensen hebben moeten doen om vrij te kunnen krijgen. Misschien zegt het wel iets over het OFFER dat veel mensen bereid zijn te brengen om aan dat circus mee te mogen doen........

Ik kan voor die vrije dag een snipperdag inkopen............. wil jij niet weten wat me zo'n dag dan kost!
Daarvoor kan ik vast 20 keer starten op een zaterdag......... Ja

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:52

YvonneS schreef:
Nee zeg, dank je wel! Aardige vrouw hoor daar niet van, maar daar les ik liever niet bij....

Haha! OK dan!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:31

YvonneS schreef:
laurae schreef:
Denk dat ik dit jaar maar is aanwezig ga zijn op de ledenvergadering van de bond, ben wel benieuwd wat voor discussie er gaat komen.

26 mei in Westerbork.........
Ik ben érrrruuuugggg benieuwd of je dáár ook dit soort goede ideeën gaat ventileren. Over het algemeen houdt iedereen de kiezen stijf op elkaar als het er op aankomt...........

Heb je trouwens punt 7 op de agenda gezien????

7. Bijdrage

Dat belooft weer weinig goeds!
Ik denk niet dat ze gaan voorstellen om alle bijdragen van leden te gaan verminderen alhoewel het niet ingaan op eventuele sponsorbijdragen van GeJe anders doet vermoeden .......... Knipoog

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 15:43

CGJ12 schreef:
Ik ben érrrruuuugggg benieuwd of je dáár ook dit soort goede ideeën gaat ventileren. Over het algemeen houdt iedereen de kiezen stijf op elkaar als het er op aankomt...........

Heb je trouwens punt 7 op de agenda gezien????

7. Bijdrage

Dat belooft weer weinig goeds!
Ik denk niet dat ze gaan voorstellen om alle bijdragen van leden te gaan verminderen alhoewel het niet ingaan op eventuele sponsorbijdragen van GeJe anders doet vermoeden .......... Knipoog

Misschien bedoelen ze wel een bijdrage in de vrijwilligers voor het kampioenschap. Hebben ze zoveel klachten gehad dat ze het nu goed willen doen en zijn ze heeeel veel nieuwe mensen nodig... Tong uitsteken Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:00

YvonneS schreef:
Misschien bedoelen ze wel een bijdrage in de vrijwilligers voor het kampioenschap. Hebben ze zoveel klachten gehad dat ze het nu goed willen doen en zijn ze heeeel veel nieuwe mensen nodig... Tong uitsteken Haha!

Ik hoor het al...........
Jij bent uit het goede hout gesneden om ja aan te melden. Jij bent nog onbedorven zoals dat heet, en met goede moed.......... Ja

Deze ouwe man heeft onuitwisbare ervaringen met de bond........
De vorige bond leverde een PC in met een "geformatteerde" harde schijf..........
En de huidige voorzitter leest zijn stukken niet voor ie gaat stemmen als ledenraadsafgevaardigde..........

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 16:42

CGJ12 schreef:

Deze ouwe man heeft onuitwisbare ervaringen met de bond........
De vorige bond leverde een PC in met een "geformatteerde" harde schijf..........
En de huidige voorzitter leest zijn stukken niet voor ie gaat stemmen als ledenraadsafgevaardigde..........

Pffff wat klinkt dat oud zeg!!! Knipoog

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 19:39

CGJ12 schreef:
laurae schreef:

Ik denk niet dat ik ooit nog weer naar een vergadering van de bond ga. Wat heb je eraan als je toch niet serieus wordt genomen? Wat een aanfluiting was het de laatste keer... Bah!

krientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 20:41

Oh God, is het weer in Emmen?? Nou dan mag je wel de hele dag uittrekken, omdat als je om 6:00 's ochtends rijdt, dat je om 10:00 's avonds misschien je coupon wel terug hebt. Boos! Huilen

Dit jaar ga ik niet heen, in mei wordt mijn Freekie verkocht, ach ik ben eigenlijk wel blij ook want ik vond het altijd de meest °°##-wedstrijd van het jaar. (maarja, altijd weer proberen he? Knipoog )

Volgens mij doen ze het op vrijdag omdat er mensen zijn die niet op zondag willen rijden. Beetje banketstaaf als je dan wel door bent. Misschien heb ik het wel fout hoor, dn heb ik weer half gelezen... Bloos

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 21:48

Krientje, als je door bent moet je op zaterdag kampioenschappen rijden. Dus op zondag helemaal niet.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 10:48

YvonneS schreef:
laurae schreef:

Jaaa das idd ook een lekker duscussie altijd. Ik snap er ook geen hout van.... Ik heb er nu speciaal me vakantie naar geplant aangezien het voor mij vorig jaar een drama was om vrij te krijgen!!

Ik heb na de winterkampioenschappen ook nog een mail gestuurd naar alle leden van de Drenthse bond (inclusief link naar bokt... Tong uitsteken ) Maar ook nooit een reactie op gehad! Bloos

Ik heb ook al eens een mail die kant op gestuurd. Nooit een reactie terug gekregen. En ja, ik krijg wel vrij. Kost mij alleen wel een snipperdag. Erg duur wedstrijddagje dus voor mij (en vele anderen)