Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
steffiej schreef:ik zou eigelijk met paarden meerijden.. maar helaas heeft mijn ene paardje een tijdje niet fijn gelopen.. dus dat is te vroeg om gelijk weer mee te gaan doen.. en om met eentje te gaan is ook zo saai.. dus helaas..
Suzanne F. schreef:steffiej schreef:ik zou eigelijk met paarden meerijden.. maar helaas heeft mijn ene paardje een tijdje niet fijn gelopen.. dus dat is te vroeg om gelijk weer mee te gaan doen.. en om met eentje te gaan is ook zo saai.. dus helaas..
In de wereldbeker dressuur???
YvonneS schreef:Wie weet waarom Edward nu met Gribaldi meedoet???
YvonneS schreef:Wie weet waarom Edward nu met Gribaldi meedoet??? Hoe zit dat btw met de finale, neem aan dat je je als ruiter dus kwalificeerd en niet als combinatie???? En hoeveel mogen er voor de dressuur ook al weer door????
GribaldiFAN schreef:RK CNR HORSE RIDER EUR E H C M B Total Perc.
1 459 KELTEC SALINERO - Hann
Gelding\bay\1994\Salieri\ Anky VAN GRUNSVEN (NED) 79.00
90.50 80.00
88.75 82.50
89.25 82.50
86.75 76.50
88.50 844.25 84.425
Citaat:Martina Hannövers paard ging vol in de staak, wel een minuut lang. En dan nog geen laatste worden Hoe hebben die Russinnen dan wel niet gereden (heb ze net gemist helaas).
Citaat:Groom Jokelien vertelde: "Sallie heeft heel fijn gelopen. Hij heeft geen fouten gemaakt, maar de pirouttes konden nog wat mooier.
De laatste piaffe ging erg goed. Hiervoor gaf de jury drie maal een 8, 1 maal een 9 en zelfs 1 maal een 10!"
Bealy schreef:Klopt Ragne, het was idd geen minuut maar ik bedoelde het meer bij wijze van. Het was in ieder geval geen korte storing maar een echt lange staking.
Wat leuk, 3 NL naar Las Vegas.
En dat afgroeten van Anky ja (halthouden, waar?). Dat is ook wat ik bedoel met dat Sali zo gestoord is. Volgens mij heeft een toppaard dat ook min of meer nodig, echt tegen het krankzinnige aan is hij soms