onderlinge wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dela

onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:29

vandaag weer een onderlinge wedstrijd gehad op de club, en dacht bij mezelf mag nu niet bij de BB-tjes mee doen, ik gezellig meedoen in de B en kijken waar het schip strand.

1e manche foutloos! helemaal geweldig, paard sprong super en had ruimte genoeg over.
de 2e manche ging op tijd en foutloos rijden. ik dacht wat kan het kwaad, scheuren en overal binnen door. tot nu toe de snelste tijd en wederom foutloos! (mijn dag kan niet meer stuk)
de laatste persoon ging de ring in en ik stond nog steeds boven aan!

de persoon was sneller dan mij, maar viel in de laatste bocht uit galop en had de 2e tijd en foutloos.

banketstaaf voor haar, maar ik ben kampioen!!!! voor een jaartje dan weer he Haha! Knipoog

Pikolino

Re: onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:41

gefeliciteerd Haha!
geniet er maar van hebben jullie ook van de club zo'n grote wissel troffee? Tong uitsteken

*ik hoop die ook ooit op me kamer te krijgen Vork *

Dela

Re: onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 22:40

steffie4ever schreef:
gefeliciteerd Haha!
geniet er maar van hebben jullie ook van de club zo'n grote wissel troffee? Tong uitsteken

*ik hoop die ook ooit op me kamer te krijgen Vork *

ja en je naam komt er ook nog op te staan. ik heb hem 5 jaar geleden ook al gewonnen, maar dan met het kerstconcours