23 april is er een wedstrijd in marum..!

Dat is dan mijn 2e wedstrijd..!!:D
Wie gaat er nog meer heen..??
Je kunt 2 proefjes rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.

hopkefamke schreef:ooh wat jammer dat je pony word verkocht..
Mijn pony moet oowk worden verkocht![]()
Ik ben te groot voor haar das wel jammer want tis echt een super beestje!!
Maar veel succes met de wedstrijd alvast he!!
Ik moet ook in de B met mijn paardje..!!
. Jah jij ook alvast succes een beetje vroeg maarjah....
kimmy schreef:ik ga de 24e!! De eerste buiten wedstrijd weer voor ons!!! Zin in die buitenseizoen

:D:D
ammi schreef:Ik moet ook rijden in marum
in de B paarden en in de M1 paarden
mijn vriend moet springen in het M

joyce B schreef:Als je even laat weten hoe laat en in welke baan kan ik wel even komen kijken. De wedstrijd is tegenover de straat/wijk van mijn schoonouders. Kan ik mijn vriend daar wel even droppen en zelf bij de wedstrijd rondlopen
Kunnen we eindelijk meeten![]()
![]()
![]()
Wij hebben (eigen) streekwedstrijd de 23e en op zondag mag ik niet rijden met Moenira wij doen dus niet mee...
!!! Ik zal doorgeven de tijd en de ring, al denk ik dat mijn schimmeltje wel opvalt tussen al die grote paarden!!!
Ja hieroooo!!!

Ook bij de B paarden.
Rosalie123 schreef:Ik ga ook de 23e heen! In de L2 pony's.
En Rieta, de verkleinmachine doet het nog niet weer dus dan kun je ff geen plaatje naast je naam doen.
) komen we elkaar misschien oo nog tegen 

SelenaV schreef:Ik ga er ook heen met mijn pony..![]()
Is altijd een heel gezellig concours![]()
Ik rijdt M2/D dressuur
En M/D Springen
![]()
Gr,selena!
Mies7 schreef::wave: Ja hieroooo!!!
Ik doe de 23ste mee in de klasse B-springen met Temptation en Kingston... Dit wordt het springdebuut van Temptation![]()
De 24ste rijd ik met Temptation in de L2-dressuur en met Kingston in de Z1-dressuur.
), aangezien Zwaagwesteinde een week eerder is. Verwacht er niet teveel van, want is dan z'n 2e springwedstrijd.. In de B springen dus.