zenuwachtig, na jaar weer wedstrijd :oo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Madelon

zenuwachtig, na jaar weer wedstrijd :oo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 10:36

oke het is dan wel een onderlinge..
maar volgende week ga ik dan maar weer is proberen te starten met Dandy.
Gister voor mezelf beetje proef geoefend.. en het ging redelijk.. Maar ik ben gewoon nu al zenuwachtig Bloos!
Het is echt verschrikkelijk.. Ja
ik hoop dat meneer een beetje braaf is.. en dat we samen kunnen kijken of we in een jaar vooruit zijn gegaan, of juist achteruit.. Nagelbijten / Gniffelen

volgens instructeur moet het me wel gaan lukken.. maar ikzelf twijfel nog wel een beetje.. we zien het allemaal wel.. volgende week is het al zover.. en ik ben gewoon NU al zenuwachtig..

*vraagt om hulp van bokkers, hoe ze dr zenuwen kan bedwingen Verward*

Wish me luck Schijnheilig

moonsparkle

Re: zenuwachtig, na jaar weer wedstrijd :oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 13:27

Als je er echt goed op voorbereid bent, en de proef voor het meest zelf uit je hoofd kent. Zal je al een stuk minder zenuwachtig zijn. Maar probeer niet elke seconde van de dag aan de wedstrijd te denken. Ik moet binnenkort ook starten maar dan met springen, ik ben zo bang dat ik het parcour vergeet omdat je dat dan pas te weten krijgt Ach gut

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 14:43

Aaah Lon toch, dat komt wel goed hoor Haha! Gewoon gas geven zeg ik altijd maar, je weet het he Tong uitsteken

Met dat motto werden Bo en ik ook kampioen, haha, dus dan lukt dat proefje van Dandy en jou ook wel!! Cool

Doe het gewoon voor de lol; als het niet gaat is het geen schande hoor. Lang leve de fun!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 20:50

nou.. die proef ken ik iig al uit me kop.. Knipoog heb 1,5 jaar in't B gestart.. Knipoog
Shan.. ik ben alleen zo bang dat het weer protest en ergering wordt net als hoe ut ging op concours weet je wel.. Schijnheilig
we zien het allemaal wel.. alst niej gaat.. dan gaat het maar lekker niet..

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 00:28

Meid wat leuk dat je ook weer eens gaat starten en dat vertel je mij niet eerder...of was je te zenuwachtig en het daarom vergeten? Knipoog

Gaat vast goed komen, je start toch voor de lol en omdat je er plezier in het rijden hebt, je hebt helemaal niks te verliezen en niet geschoten is altijd mis. Ik ga er vanuit dat het wel lukt, alles vanuit een positief opzicht bekijken, maar mocht het nou minder gaan, dan is dat toch ook niet zo'n ramp. Probeer er gewoon van te genieten, plezier aan te hebben, laat het op je afkomen.

Denk eraan met een grote smile op je gezicht doe je iedereen een plezier Haha!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 09:49

srry Steph..

k denk ook wel dat het me beetje gaat lukken.. Tong uitsteken als Dandy deze week goed gaat lopen, heb ik er wel wat vertrouwen in..
maar toch.. die zenuwen gaan niet weg Knipoog