Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie15 schreef:Er was heel streng gejureerd, ze had het L1 tot en met M2 gejureerd en ze had 4 winstpunten uitgedeeld!
Had je dochter toevallig een dekje met stal Rhijnauwen? Dan moest ze na mn zusje!
rhijnauwen schreef:Melanie15 schreef:Er was heel streng gejureerd, ze had het L1 tot en met M2 gejureerd en ze had 4 winstpunten uitgedeeld!
Had je dochter toevallig een dekje met stal Rhijnauwen? Dan moest ze na mn zusje!
Ze had helemaal niet streng gejureerder werd gewoon super slecht gereden! als jij jouw keertwendingen beter voor elkaar krijgt dan scoor je veel hoger en dan had je in de eerste proef ook een winstpunt gehad! ('ze' was 'ik' nl
)
en mijn dochter had idd een schabrak met 'Rhijnauwen' erop
Melanie15 schreef:maar hoorde wel van mensen dat ze lekker hadden gereden, maar lage punten hadden, vandaar dat ik dat schreef.
Ik vond trouwens wel dat je heel nuttig commentaar had gegeven.
Melanie15 schreef:Maar ik heb eerlijk gezegd geen jury gezien na de prijsuitreiking, maar dat kan aan mij liggen. Maar ik had ook niks te vragen...