boos om starttijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

boos om starttijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 23:42

Ik start maandag op waalzicht samen met een stalgenoot.
Ik start L1 pony's en zij L2 paarden.. We hadden gevraagd of we na elkaar konden starten want we komen met 1 trailer.
Ze hadden gezegd, dat dat geregeld ging worden..

Belt zij net voor de tijden, zitten we 2 uur na elkaar, zij opbellen of het echt niet anders kon zegt ie nee want anders moest 1 van jullie 2 proeven na elkaar rijden.. (niet dat we dat erg zouden vinden..)
Dus zij zegt dat vind ik niet erg, zegt ie ik heb de lijst al opgestuurd naar de knhs Verward (wie stuurt er nou een lijst naar de knhs..)

Ga ik net op de lijst kijken start er gewoon een L2 paard na mij, dus als ik de bak uitga begint de L2, zij zit dus in de laatste groep van de L2!

En nu wordt het nog mooier, hij wil de lijst niet veranderen, maar Kratow (ook van bokt) heeft net pas haar coupons ingeleverd en moet nog op de lijst gezet worden (ook L2 paarden) en dan zeggen dat ie hem niet meer wil veranderen, maar hij moet hem zoiezo veranderen.

Waarom dan liegen? Zeg dan gewoon dat je geen zin heb om de lijst te veranderen en dat we gewoon pecht hebben.. En geef dan toe dat je het was vergeten..

Als er bijv. nog een andere klasse tussen had gezeten had ik het wel geaccepteerd, dan is het wel logisch (veel verenigingen doen het dan zelfs, maar ok..) maar als ik de bak uitga komt er gewoon een L2 paard binnen Boos!

Ik ga morgen ff bellen, want dit vind ik niet kunnen..

Sorry hoor, moest het ff kwijt!
Laatst bijgewerkt door Karin op 25-03-05 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel iets duidelijker gemaakt

_Kimmm

Re: Hier kan ik echt boos om worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:45

Kan er niks anders van zeggen als

:

Typisch waalzicht Boos!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:47

Logisch dat je boos bent!! Slaat echt nergens op.. je moet inderdaad morgen nog een keer bellen, want dit slaat helemaal nergens op!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:50

Ze kunnen het moeilijk iedereen naar de zin maken. Dan gaan jullie toch gewoon eerst met het ene paard en daarna met het ander? Je hoeft immers niet vanuit Maastricht te komen?!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:54

Het is idd echt k*t voor jullie en ik snap ook dat jullie boos zijn ja!
Het is ook wel onzin dat ze jullie niet even kunnen omzetten Scheve mond
Hopen dat ze morgen de lijst willen veranderen en zoniet is er niks aan te doen helaas.. Scheve mond

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 23:56

KarinvdM schreef:
Ze kunnen het moeilijk iedereen naar de zin maken. Dan gaan jullie toch gewoon eerst met het ene paard en daarna met het ander? Je hoeft immers niet vanuit Maastricht te komen?!

Nee ok, maar dan zeg je toch niet dat ze het regelen! Ze zeiden dat ze ons na elkaar zouden laten starten..
En dan zeg je toch gewoon aan de telefoon ooh sorry we zijn er vergeten rekening mee te houden, gaan ze allemaal rotsmoesjes verzinnen.. Daar wordt ik boos om..

En we worden gereden dus we gaan gewoon met 2 paarden tegelijk..

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 00:13

als je weet hoeveel mensen en met allerlei verzoeken komen, van ...bij elkaar in de trailer, lezers, meerijden noem maar op, dan is het gewoon onmogelijk alle verzoeken in te willigen en dat vergeten nog wel eens een hoop mensen.

dat er een smoesje wordt opgehangen vind ik ook niet netjes, zeg dan...we hebben het geprobeert maar het gaat niet anders.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 00:20

judithh schreef:
als je weet hoeveel mensen en met allerlei verzoeken komen, van ...bij elkaar in de trailer, lezers, meerijden noem maar op, dan is het gewoon onmogelijk alle verzoeken in te willigen en dat vergeten nog wel eens een hoop mensen.

dat er een smoesje wordt opgehangen vind ik ook niet netjes, zeg dan...we hebben het geprobeert maar het gaat niet anders.

Ja precies! Want het is wel gezellig zo'n dagje uit, maar dat er gelogen wordt dan voel je je gewoon belazerd..
Een foutje is menselijk, hun zijn ook maar mensen, maar geef dan gewoon je fouten toe..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 00:23

Je staat toch in Ridderkerk? Ridderkerk <-> Waalzicht.. Dat is zooo dichtbij, ik snap niet zo goed waar je je druk om maakt, even op en neer rijden is zo gepiept!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 00:51

Ja, maar ik rijd met iemand mee..
Dus om het die persoon zo makkelijk mogelijk te maken gaan we er gewoon tegelijk heen...
Sid gaat iig als ik gereden heb daar in een stal.

Ik ben nu ook weer gekalmeerd, ik reageerde misschien iets te fel, maar ik vind het gewoon stom dat ze er zo omheen hebben gedraaid en niet gewoon gezegd hebben: We zijn het vergeten.. Want om dan met smoesjes te komen anders moest 1 van jullie 2 proeven achter elkaar starten Verward De L2 begin gelijk na mij Verward

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 08:27

Ja, dat heb je, je kan niet alle wensen van de deelnemers laten vervullen.....

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 08:53

Belofte maakt schuld.

kimberlyew

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 11:55

Jammer.............

Maar je moet er ook om denken dat er zoveel mensen bellen die nog even later willen starten of eerder. Na een tijdje worden die mensen dat ook zat. Want als er 1 eerder of later mag, dan belt de volgende ook weer.

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 12:07

Zie mijn post eerder, daar heb ik ook wel begrip voor, maar dan moeten ze geen smoesjes gaan verzinnen en gewoon eerlijk zijn!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 14:00

beppies schreef:
Belofte maakt schuld.

Inderdaad ja, maar dit is echt weer typisch waalzicht.