met inrijden ging alles lekker mooi aan de teugel en af en toe is praten met die andere meisies over met welke hand je nou moest groeten [ja, sorry door de zenuwwappigheid wist ik het even niet meer

nouja, dat meisje [Sandra] die kan vet mooi rijden haar pony had Z gereden [dus, ik werd daar nog zenuwachtiger door] ofzo dus allemaal heel netjes en een andere vriendin ook.. en Oxano loopt bij mijn aldoor te klote en niet door de hoeken te gaan enzo.. nou Sandra ging voor mijn zag er SUPER netjes uit alles.. mooi, goed naar de letters gereden enzo..
nou, toen kwam mn andere vriendin [Brenda] zag er ook goed uit alleen was haar paard een beetje aan het klote met zn hoofd hele tijd heen en weer en al dat soort dingen.. nouja, ik en Brenda hadden ons dus [aan elkaar beloofd

kwam mijn proefje ging wel lekker maar, je voelt altijd meer onder het zadel dan dat er gezien word in de kantine.. want, als hij een stap opzij maakt voel ik dat en dan denk ik weer hij maakt een grote blunder..

naja, verder bij de prijs uitreiking allemaal wachten, begonnen we;
3de is geworden; Sandra ? op Fury
2de is geworden; Brenda ? op Cupido..
en 1ste is geworden; Chelsea op Oxano..
ik kijken ik zet mn prijs op tafel [najah prullenbak dekseltje

en gingen ze alweer verder
3de is geworden; Brenda ? op Cupdido
2de is geworden; Sandra ? op Fury
1ste is geworden; Chelsea op Oxano..
ik weer kijken ik wist niet wat er gebeurde

kwam later Sandra naar me toe om weer even over dat te groeten te beginnen dat ze in dr proef vergeten was te groeten

najah, dit moest ik er nog even opzetten

2 1ste prijzen voor mijn

goh, komt niet veel voor

[owja, de wedstrijd was vorige week zaterdag]
nou ging mn andere vriend