en dan heb je maandag plots wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

en dan heb je maandag plots wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:32

ja hoor, je moet maar kunnen Clown

Ik rij LRV zomerseizoen wedstrijden en ben vorig jaar ergens vrij in het begin mogen overgaan naar L2(bij een eerste plaats mag je automatisch een klasse hoger starten). Nu is L2 een klein beetje hoog gegrepen voor mijn 18(bijna19)jarige(en mij Clown), dus heb ik niet echt een denderend seizoen achter de rug. Niet echt slecht, maar beter dan de trieste middenmoot heb ik nooit behaald.

Nu heb ik na het seizoen toevallig meegedaan aan een oefen. En toevallig op die wedstrijd, maak ik een 3de plaats(vraag me niet hoe ik dat heb klaargespeeld Clown Haha! )En toevallig is het blijkbaar deze wedstrijd waarnaar ze gingen kijken om mensen te selecteren voor nu maandag een indoor te gaan rijden, dus alleen de beste van die dag mochten meedoen. Ik met mijn bagger seizoen die toevallig juist op die dag eens een keer geluk heeft, krijg gisteren plots telefoon. Of ik maandag zin had om een wedstrijdje te rijden. Kon natuurlijk geen nee zeggen Clown

Zit wel met enkele probleempjes.
1)Zowiezo ben ik meer op puur geluk geselecteerd, een L2 proefje ga ik tegen deze concurrentie waarschijnlijk niet halen Tong uitsteken
2)Mijn merrie heeft vlindertjes(lees: ze is nogal een beetje tamelijk heel zwaar hengstig Clown)
3)ik heb mijn L2-proef nog nauwelijks vastgehad Bloos
4)door het slechte winterweer van dit jaar en aangezien ik enkel over een buitenbak beschik, ben ik pas dit weekend begonnen met terug te rijden, na meer dan twee en een halve week stil te hebben gestaan, en daarvoor heb ik ook niet al te veel kunnen doen.
5)doordat ik zo weining geoefend heb, heeft mijn paard een conditie die je ver moet gaan zoeken en een buikje waarvan ik zeker van ben dat er wel iemand mij maandag gaat vragen wanneer ze is
uitgerekend Schijnheilig Haha!
6)ze ziet er met haar uitvallend winterhaar en charmante baard uit als een verwaarloosde holbewoner, dat wordt dus een grote toileteerinspanning dit weekend Haha!
7)het is een indoorwedstrijd, wil dus zeggen waarschijnlijk in de binnenbak. In de buiten no problemo, maar binnen heb ik nog nooit een wedstrijd gereden, en mijn paard ziet in elke nieuwe bak waar ze binnenkomt het eerste kwartier vreselijke kabouters in elke hoek staan Clown

7 redenen die me vertellen dat ik me daar onsterfelijk belachelijk ga maken en mensen gaan afvragen hoe ik in hemelsnaam ooit L2 heb kunnen bereiken, maar we gaan natuurlijk toch altijd om de eer hé Clown Haha!
*ik zal aan jullie denken als ik ergens in het zand lig Clown *

Frantic

Re: en dan heb je maandag plots wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 07:58

Wie weet, geluk is met de domme }>

Heel veel succes maandag!

mister_myagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:17

Komt vast helemaal goed!!! Super leuk dat je die wedstrijd mag rijden. Heel veel succes! OK dan!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 17:35

Haha ach ja ga je in ieder geval stressloos de ring in. Je hoeft niets te verwachten Tong uitsteken
Maar met welke klasse is dat L2 dan vergelijkbaar in nederland?
Of bedoel je gewoon L2 ??

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 15:58

ik denk gewoon de L2 gelijk in Nederland ook is, doorzitten, achteruit, wijken, uitgestrekte stap, middengalop...

Mja woensdag tijdens de les was ze nogal eh... levendig zullen we het noemen Clown . Proefje geoefend, pas op ging niet zo slecht. We groeten alleen op de jury zijn schoot, we gaan in middendraf achteruit, we vergeten de bocht te nemen in galop en ipv van aan de E terug in draf doen we het op de X(terwijl ik eigenlijk niet eens over de X moest zijn Clown ), maar voor de rest was ze braaf hoor Schijnheilig

Gisteren ging het wel stukken beter moet ik eerlijk zeggen. Buiten dat ze in galop nog wat heftig was(maar niet zo erg als de dag ervoor) liep ze het proefje toch netjes af Haha!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:20

veel succes maandag!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 18:43

Misschien moet je (hoe heet die ook alweer) Rombouter of Romkabouter? ff vragen of hij wil zorgen dat er geen bakkaboutertjes in de bak kunnen zijn maandag? Vork
Verder zou ik gewoon gaan, al is het dan een beetje spanning vereist, het is iig goede oefening als je zegt dat je voor t eerst binnen wedstrijd hebt...

Pipsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 19:28

Heel veel succes laat je ff weten hoe t is gegaan? Ik ben zeer benieuwd.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 23:41

bwa als ik niets meer van me laat horen is het omdat het te beschamend is geweest Vork Clown Haha!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 13:26

Je zal ondertussen wel al op je paard zitten en misschien zelfs al het proefje gereden hebben, maar toch nog VEEL SUCCES (en sterkte voor jou, je paard, de jury en de omstanders Clown )!

Ben benieuwd hoe het gegaan is Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 23:18

Ah toeee ! Laat even weten hoe het is gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 08:31

Sammie schreef:
Ah toeee ! Laat even weten hoe het is gegaan?

idd, we zijn benieuwd!