Ik rij LRV zomerseizoen wedstrijden en ben vorig jaar ergens vrij in het begin mogen overgaan naar L2(bij een eerste plaats mag je automatisch een klasse hoger starten). Nu is L2 een klein beetje hoog gegrepen voor mijn 18(bijna19)jarige(en mij

Nu heb ik na het seizoen toevallig meegedaan aan een oefen. En toevallig op die wedstrijd, maak ik een 3de plaats(vraag me niet hoe ik dat heb klaargespeeld

Zit wel met enkele probleempjes.
1)Zowiezo ben ik meer op puur geluk geselecteerd, een L2 proefje ga ik tegen deze concurrentie waarschijnlijk niet halen

2)Mijn merrie heeft vlindertjes(lees: ze is nogal een beetje tamelijk heel zwaar hengstig

3)ik heb mijn L2-proef nog nauwelijks vastgehad

4)door het slechte winterweer van dit jaar en aangezien ik enkel over een buitenbak beschik, ben ik pas dit weekend begonnen met terug te rijden, na meer dan twee en een halve week stil te hebben gestaan, en daarvoor heb ik ook niet al te veel kunnen doen.
5)doordat ik zo weining geoefend heb, heeft mijn paard een conditie die je ver moet gaan zoeken en een buikje waarvan ik zeker van ben dat er wel iemand mij maandag gaat vragen wanneer ze is
uitgerekend

6)ze ziet er met haar uitvallend winterhaar en charmante baard uit als een verwaarloosde holbewoner, dat wordt dus een grote toileteerinspanning dit weekend

7)het is een indoorwedstrijd, wil dus zeggen waarschijnlijk in de binnenbak. In de buiten no problemo, maar binnen heb ik nog nooit een wedstrijd gereden, en mijn paard ziet in elke nieuwe bak waar ze binnenkomt het eerste kwartier vreselijke kabouters in elke hoek staan

7 redenen die me vertellen dat ik me daar onsterfelijk belachelijk ga maken en mensen gaan afvragen hoe ik in hemelsnaam ooit L2 heb kunnen bereiken, maar we gaan natuurlijk toch altijd om de eer hé

*ik zal aan jullie denken als ik ergens in het zand lig