paar vraagjes over een kür op muziek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

paar vraagjes over een kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 22:27

Nou ik ga dus in Almelo mijn eerste kür doen maar ik had zelf al een paar küren gemaakt maar ik heb nog niet kunnen oefenen. dus weet ik ook niet of ik dan wel binnen de tijd blijf. Nu heb ik dus een vraagje of jullie misschien weten hoeveel onderdelen ik er ongeveer in moet hebben. En als je een kür laat maken hoe duur dat ongeveer is. Ik heb al wat rond gekeken en sommige zijn gewoon 300 euro. Ik had nog meer vraagjes maar daar kan ik zo niet meer op komen. Ben het helemaal vergeten. Maar ikhoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt ! Haha!

oot123

Re: paar vraagjes over een kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 00:09

ladyenpippi schreef:
Nou ik ga dus in Almelo mijn eerste kür doen maar ik had zelf al een paar küren gemaakt maar ik heb nog niet kunnen oefenen. dus weet ik ook niet of ik dan wel binnen de tijd blijf. Nu heb ik dus een vraagje of jullie misschien weten hoeveel onderdelen ik er ongeveer in moet hebben. En als je een kür laat maken hoe duur dat ongeveer is. Ik heb al wat rond gekeken en sommige zijn gewoon 300 euro. Ik had nog meer vraagjes maar daar kan ik zo niet meer op komen. Ben het helemaal vergeten. Maar ikhoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt ! Haha!

Je hebt waarschijnlijk op onze site gekeken, onze küren zijn inderdaad 300 euro.
Dit is wel voor een op maat, speciaal voor jou gemaakte kür met jou muziekkeuze waar we een aantal weken druk mee zijn en je krijgt er ook nog een dekje bij!

Je kunt ook kiezen voor een wat goedkopere kür voor 150 euro maar dan is het een knip en plak kür waar we met cd's werken. Kwaliteit is oke maar werkwijze is totaal anders. www.dressuurmuziek.nl

Je kan ook kant en klare küren downloaden bij andere kürmakers voor, ik meen 50 euro dus je kan alle kanten op. www.marvins.nl

Op onze site kun je ook de verplichte onderdelen voor een kür downloaden.

www.oot-productions.nl

Veel plezier en succes.

sheda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 16:21

He dat wordt dus ook de eerste kür op muziek van ons,
Hoe heb jij de muziek aan elkaar geregen, ben al wel aan't prutsen geweest maar lukt nog nie echt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:03

sheda schreef:
He dat wordt dus ook de eerste kür op muziek van ons,
Hoe heb jij de muziek aan elkaar geregen, ben al wel aan't prutsen geweest maar lukt nog nie echt

Bij mij lukt het wel hoor Cool

Ik maak zelf (sinds kort) ook Kur, ook voor andere mensen.

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 17:07

kijk een kennis van mijn broer die wil wel een kür voor mij maken (gratis) maar we wouden dan eerst zelf een kür maken maar dat kost ons te veel tijd. en ik wou dus zelf de proef maken maar hoeveel onderdelen moet ik ongeveer hebben? en ik moet hem ook nodig gaan oefenen omdat het er anders helemaal niks van komt. want ik heb al niet veel tijd om ergens anders heen te gaan in een 20x60 bak te gaan rijden. maar ik weet niet of mijn ouders dat wel willen zo'n dure of een goedkopere. kijk als ik nu zelf 300 euro had had ik het bij oot gedaan. maar ja die jongen die wou wel een kür maken en als dat dan niet wat is kan ik dan altijd nog ergens anders gaan kijken dan moeten we er maar voor betalen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:11

ladyenpippi schreef:
kijk een kennis van mijn broer die wil wel een kür voor mij maken (gratis) maar we wouden dan eerst zelf een kür maken maar dat kost ons te veel tijd. en ik wou dus zelf de proef maken maar hoeveel onderdelen moet ik ongeveer hebben? en ik moet hem ook nodig gaan oefenen omdat het er anders helemaal niks van komt. want ik heb al niet veel tijd om ergens anders heen te gaan in een 20x60 bak te gaan rijden. maar ik weet niet of mijn ouders dat wel willen zo'n dure of een goedkopere. kijk als ik nu zelf 300 euro had had ik het bij oot gedaan. maar ja die jongen die wou wel een kür maken en als dat dan niet wat is kan ik dan altijd nog ergens anders gaan kijken dan moeten we er maar voor betalen

Kijk eerst eens wat de verplichte onderdelen zijn, Angela. Deze staan gewoon in je dressuurboekje!

kadans16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 23:18

Shanna16 schreef:

Bij mij lukt het wel hoor Cool

Ik maak zelf (sinds kort) ook Kur, ook voor andere mensen.

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 08:39

ik weet al wel wat de verplichte onderdelen zijn. maar ik heb dus zelf al wat proeven gemaakt en ik denk toch dat ik dan te veel onderdelen heb. maar ik zou het dan toch moeten oefenen en dan de tijd opnemen ofzo.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 09:52

ladyenpippi schreef:
ik weet al wel wat de verplichte onderdelen zijn. maar ik heb dus zelf al wat proeven gemaakt en ik denk toch dat ik dan te veel onderdelen heb. maar ik zou het dan toch moeten oefenen en dan de tijd opnemen ofzo.

Klopt Lachen Rijden, tijd opnemen en als het kan ook de proef (makkelijker met het zoeken van muziek)