zzoals bekend is rij ik een manege paard, nou hadden wij gisteren manege wedstrijden en de vorige keer heb ik er geloof ik een soort cross van gemaakt reed toen l1, nu moest ik terug naar de b omdat lunhilde heel erg lang kruepel is geweest en we eigenlijk opnieuw moeten beginnen, ik gisterden dus vroeg naar stal om haar in orde te gaan maken,z e wil me nog wel eens de stal uit meppen dus had alle tijd genomem, ook omdat ik nog ringmeester moest zijn, ik kom aan staat ze heel braaf in haar stalletje kon alles doen behalve haar hoeven toen ging ze hangen, dus ik haar maar even met rust gelaten en raad gaan vragen aan de gene van wie ik les had want had weinig zin om de stal uit te worden getrapt. ze vertelde mij dat ze op de poets plaats niets doet. ik daar heen. maar ja de a proefjes waren al begonnen dus moest met een paard van 1,83 langs van die kleine kindertjes en ouders die haar maar eng vinden en ik weet dat ze nog wel eens utihaalt naar de rest waar ik voorbij moest, dus ik gillen paard in aantocht, heb je toch nog van die mensen die even snel met een ponytje uit stal halen terwijl ik daar langs moest ik had daarvoor al gezegt dat ik langs er langs moest, wat kunnen mensen toch stom zijn. maar goed daar ging alles dus weer normaal geen trap ofzo, dus vaker die kant op om te poetsen. nu de wedstrijd moest in een bak inrijden waar zij bijna nooit komt dus heb geloof ik alle hoeken gezien, ben al bang omdat er ik 2 weken gelden oaf ben gevallen. nadat zij dus alle kanten was opgeweest was ze eindelijk rustig geen bommetje meer, ik nar de andere bak, loopt ze toch een partytje sloom te wezen, mar wel met haar neus naar beneden, ik snap er niets van of ik race door de bak of ze is niet vooruit te branden, ben uiteindelijk toch nog 4e geworden had dat niet verwacht met 155 punten. dus toch iets om weer naar vooruit te kijken, in juni volgende manege wedstrijd en hoop toch binnen een half jaar weer in de l te kunnen starten want b is toch wel erg simpel ook voor haar.
excusses oor het lange verhaal maar moest het eventjes kwijt