En dat is 2....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lynn

En dat is 2....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 10:09

Dit weekend weer gestart bij Zelhem met Ammon. Zaterdag kwam ik met een super gevoel de ring uit, iedereen was enthousiast. Ik kreeg complimentjes over de goede proef en over mijn mooie Ammon, maar dan haal je de punten op 144 wat een afgang. De enige troost was dat er maar 4 mensen met een wp waren, maar toch. Zondag met frisse moed naar Ammon. Komen we bij de kantine staat er op de deur dat de wedstrijd later begint omdat de jury het laat afweten. hebben ze snel iemand anders opgetrommeld. Toen ik hoorde wie dat was zonk me de moed in de schoenen. Toch maar starten, wat kun je anders. De proef die we neer zette was nog beter als die van zaterdag, maar ik durfde echt nergens meer op te rekenen. Maar toen ik mijn staatje op haalde was ik echt opgelucht 159 punten en een complimentje van de jury. Echt een kleindochter van mijn oude instructrice zei ze en dat was een groot compliment. Dus Ammon en ik hebben na 4 wedstrijden nu 2 winstpunten in de B.

theelichtje

Re: En dat is 2....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:46

proficiat!!
ik heb er nog maar 1 Haha! maar, nogmaar 1 wedstrijd gereden..
op naar die andere 8 Ja

lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 13:21

volgende poging waarschijnlijk in Vorden!

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:54

Nou ik vind het netjes hoor Knipoog OK dan! ! Veel succes alvast in Vorden! Ik doe daar ook mee Lachen . Misschien kunnen we elkaar dan nog wel meeten!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:47

heeyy cathy Haha!

Gefeliciteerd Haha! echt super voor je !!!!!

Ik ga over 2 weken voor t eerst starten Haha! k ben benieuwd, gaat vast wel goedkomen (hoop ik /denk ik Tong uitsteken )

Yoghurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 22:29

Heej Lynn!! Ik heb geschreven op zaterdag in Zelhem. Ja de jury was niet zo heel enthousiast, maarja dat kan gebeuren. Gelukkig had je de volgende dag betere punten Knipoog Netjes!

Ik heb dat ook weleens gehad. Ik moest vorig jaar voor t eerst bij de paarden starten en dan ook nog M2. In Varsseveld haalde ik de superscore van 138 punten. Kom ik in Vorden, rij ik ineens 165 puntjes bij elkaar, een 1e plaats op 8 punten afstand van de 2e. Ik ga dit jaar weer naar Vorden, logisch haha, mijn geluksconcours Tong uitsteken Jij ook alvast succes!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 09:36

er was ook flink gekloot met de staartjes daar Schijnheilig
vriendin van me had daar een superproef gereden. paardje had nog niet zo goed gelopen.. 150 >;) Niemand begreep er iets van..
Wordt ze 's avonds opgebelt.. sorry maar er is iets niet geod gegaan met de startcoupons, je hebt 169 Wow! punten! en dan baal je dat je er weer niet goed gekeken was.. was toch nog een prijs waard.. Lachen

ook hoorde ik dat alles uit de regio Zelhem en Halle enzo allemaal winstpunten hadden gereden en uit de verdere omgeving veel minder gereden hadden.. Schijnheilig

maar.. toch netjes die winstpunten zondag.. en next time gaat het weer helemaal goed komen Haha!

Yoghurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:55

Nou dat alleen Zelhemmers en Hallenaren winstpunten hadden klopt niet hoor. Ik heb op zaterdag bij de B geschreven en er is heel rechtvaardig gejureerd. Dat er 2 Zelhemmers 1 en 2 waren geworden, was gewoon helemaal juist, zij reden echt de beste proeven. De jury heeft echt niet gekeken waar iemand vandaan kwam voordat hij zijn punten gaf, dat slaat nergens op. Je moet gewoon goed rijden, klaar.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 21:23

Gefeliciteert met je winstpunt! Op naar de volgende!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 10:31

Yoghurt schreef:
Nou dat alleen Zelhemmers en Hallenaren winstpunten hadden klopt niet hoor. Ik heb op zaterdag bij de B geschreven en er is heel rechtvaardig gejureerd. Dat er 2 Zelhemmers 1 en 2 waren geworden, was gewoon helemaal juist, zij reden echt de beste proeven. De jury heeft echt niet gekeken waar iemand vandaan kwam voordat hij zijn punten gaf, dat slaat nergens op. Je moet gewoon goed rijden, klaar.

heb je het B gejureerd?