Succesvol wedstrijd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Djaleesa

Succesvol wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 19:44

Vandaag hadden we op de manege samen sterk (de manege tegen de ponyclub)
S`ochtends hadden we eerst estevette moesten we met een groepje zonder paard een parcour afleggen en je moest verkleed gaan..
we gingen als Braziliaanse mensen Tong uitsteken *Foto`s volgen nog wel denk ik*
dus ik met me groep hadden de snelste tijd Haha! en werden eerste maar we waren ook nog eens als best verkleed maar aangezien we niet twee keer eerste mochten zijn ging de prijs na een andere groep!

S`middags hadden we spel moesten we te paard doen..
we moesten met èèn hand een lepel vasthouden daarin lag een ei en moesten we zo snel mogelijk in een band leggen die verderop stond en terug moesten we door slalommen daarmee werd ik tweede Haha! en ik zat op een pony die normaal bokt en gek doet en dit keer bij mij en mijn vriendinnen niet Haha! ben so trots op de dikke *bijnaam*

S`avonds hadden we springen..
ik srpong met me pony 80/90 maar ze hadden het geloof ik op een meter gezet Verward
Maaarja maak niet uit wij gingen het gewoon springen en ik was foutloos Haha! Haha! toen gingen de mensen die keken ook nog eens klappen en schrok me pony en die ging die kant op die ik niet wou *bleef zitten* daardoor kreeg ik een klap en geen lucht meer *Gelukkig was ik net de finish voorbij* maarja ondanks dat waren we vierde Haha! Haha!
en ging ik met drie bekers na huis Haha! Haha!

Sorry voor het lange verhaal maare was zooooo blij! en moest het ff kwijt Tong uitsteken

EllenRose

Re: Succesvol wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 20:44

ey, ja t was leuk vandaag Tong uitsteken
Wij waren veel mooier verkleed hoor Boos! (geintje Tong uitsteken )
Riky is wel goed, komt omdat k er op rij he Vork
K vind ook dat ze het parcour erg hoog hadde gebouwd, volgens mij was de laatste hindernis in mijn rubriek 90 cm ofso, maar jij wel lekker een prijs he Cool

nou k zie je nog wel een keer, bay Haha!