tijdje geen concours doet oki goed:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

tijdje geen concours doet oki goed:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:32

Met carnaval wedstrijd gehad in Breda, ging toen totaal niet naar mijn zin en besloten even wedstrijdstop in te lassen. Thuis veel getrained en we gingen snel vooruit.
Vorige week probeerde we het weer bij onze eigen club, was echt slecht.

Maar vandaag wedstrijd in Breda, zelfde jury als vorige keer, was toen 2x laatste.
Met losrijden liep oki echt te vervelen, ze hing op het bit en probeerde steeds te duiken. Na een tijdje werd dit wel beter en in de ring ging het eigenlijk wel goed. Alleen in de galop kon ze het niet meer aan, ze was ontzettend aan het hijgen en zuchten en kwam bijna niet vooruit. We weten niet waar het aan lag, was wel warm binnen en best een zware bak.
Na de eerste proef alleen maar gestapt en net voor de proef een rondje gedraafd. Deze proef was naar mijn zin iets te voorwaarts, maar was wel erg tevreden.
Toen de uitslag, m1 en m2 was apart. In de m1 had de winnaar 151 punten, had wel netjes gereden volgens ons mam, dus had al geen hoop meer op leuke punten. Waren 2 m2-ers, nummer 2 had 147, dacht dat ik wel zou zijn, maar was 1ste met 155, net geen wp-je.
Toen de 2de proef, 1ste in de m1: 147 punten. Toen de m2, was 1ste met 165! Bijna 20 punten verschil met nummer 2.

We zijn weer op de goede weg, gelukkig!

DustinloverJarig

Re: tijdje geen concours doet oki goed:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:31

Heej Tess,
Super goed gedaan joh..
Nou ik denk dat je toch spijt hebt gehad dat je nie naar Indoor Brabant bent geweest naar Dennis kijken.
Want hij heeft GEWONNEN!!!!!
Hij had de meeste fans van alleen ruiters die er reden en vooral hoe snel die ging was echt prachtig...
Maar nog gefeli he met je winstpuntjes op naar de Z Bloos Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 09:55

Dustinlover schreef:
Heej Tess,
Super goed gedaan joh..
Nou ik denk dat je toch spijt hebt gehad dat je nie naar Indoor Brabant bent geweest naar Dennis kijken.
Want hij heeft GEWONNEN!!!!!
Hij had de meeste fans van alleen ruiters die er reden en vooral hoe snel die ging was echt prachtig...
Maar nog gefeli he met je winstpuntjes op naar de Z Bloos Tong uitsteken

dat hoorde ik al toen ik nog moest rijden idd. Echt hartstikke goed!! Ook jammer dat ik 's avonds niet meer kon komen.

En naar de Z? Ik doe mijn best. Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 12:49

Nou dat klinkt een stuk beter he!

In de M2 weet je het maar nooit, vind ik (zo zette ik laatst een slechte proef neer voor 151, en een superproef voor 149 en 1e Koe bij dezelfde jury)

Gefeliciteerd met je prijzen en winst! Denk niet dat we ooit tegen elkaar rijden, want dichtbij elkaar wonen doen we niet Tong uitsteken

Jammer dat de profielen het niet meer doen; kan je een foto van jou en je pony sturen via pb?

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:38

Mooi zo dat het weer goed gaat! In biezenmortel zullen we wel weer zien wie er, op dat moment Cool beter is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:51

Pannie schreef:
Mooi zo dat het weer goed gaat! In biezenmortel zullen we wel weer zien wie er, op dat moment Cool beter is Knipoog

start niet in biezemortel.

@ Shanna: denk idd niet dat we ooit tegen elkaar zullen rijden, beetje te ver. Pb komt eraan.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 15:05

Het ging ook best goed Ja

Enne de bak was niet zwaar Knipoog Het was gewoon benauwd binnen Tong uitsteken

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:58

haike schreef:
Pannie schreef:

start niet in biezemortel.

@ Shanna: denk idd niet dat we ooit tegen elkaar zullen rijden, beetje te ver. Pb komt eraan.

He dat vind ik dan weer jammer. Wanneer start je weer wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:40

Pannie schreef:

In Haaren, 2x starten, outdoor. Kom jij dan ook?

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:52

haike schreef:
Pannie schreef:

In Haaren, 2x starten, outdoor. Kom jij dan ook?

Nee dan rijd ik in rosmalen. moest van ons pap eens een keer buiten de kring gaan rijden

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 17:12

goed zeg! Gefeliciteerd! ik start ook M2 maar denk niet dat wij ooit tegen alkaar moeten want haren en rosmalen ken k niet Tong uitsteken

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:13

Gefeliciteerd zeg!
Super dat het zo goed gaat OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 19:36

sophie_kurk schreef:
goed zeg! Gefeliciteerd! ik start ook M2 maar denk niet dat wij ooit tegen alkaar moeten want haren en rosmalen ken k niet Tong uitsteken

haaren is in de buurt van tilburg en den bosch. In rosmalen start ik eigenlijk nooit. ga wel regelmatig naar Breda.

djennke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 14:44

Shanna16 schreef:
Nou dat klinkt een stuk beter he!

In de M2 weet je het maar nooit, vind ik (zo zette ik laatst een slechte proef neer voor 151, en een superproef voor 149 en 1e Koe bij dezelfde jury)

Gefeliciteerd met je prijzen en winst! Denk niet dat we ooit tegen elkaar rijden, want dichtbij elkaar wonen doen we niet Tong uitsteken

Jammer dat de profielen het niet meer doen; kan je een foto van jou en je pony sturen via pb?

haha nou dat weet ik nog zo net nie ik heb ook tegen jouw moeten reiden.. Tong uitsteken haha en tess woond vlak bij ons Knipoog

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:04

Gefeliciteerd zeg! Echt goed !! Haha!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:43

haha nou dat weet ik nog zo net nie ik heb ook tegen jouw moeten reiden.. Tong uitsteken haha en tess woond vlak bij ons Knipoog[/quote]

Kimmetje niet zo kwatsen he Tong uitsteken