Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Heej Tess,
Super goed gedaan joh..
Nou ik denk dat je toch spijt hebt gehad dat je nie naar Indoor Brabant bent geweest naar Dennis kijken.
Want hij heeft GEWONNEN!!!!!
Hij had de meeste fans van alleen ruiters die er reden en vooral hoe snel die ging was echt prachtig...
Maar nog gefeli he met je winstpuntjes op naar de Z![]()
Pannie schreef:Mooi zo dat het weer goed gaat! In biezenmortel zullen we wel weer zien wie er, op dat momentbeter is
haike schreef:Pannie schreef:Mooi zo dat het weer goed gaat! In biezenmortel zullen we wel weer zien wie er, op dat momentbeter is
start niet in biezemortel.
@ Shanna: denk idd niet dat we ooit tegen elkaar zullen rijden, beetje te ver. Pb komt eraan.
Pannie schreef:He dat vind ik dan weer jammer. Wanneer start je weer wel?
haike schreef:Pannie schreef:He dat vind ik dan weer jammer. Wanneer start je weer wel?
In Haaren, 2x starten, outdoor. Kom jij dan ook?
sophie_kurk schreef:goed zeg! Gefeliciteerd! ik start ook M2 maar denk niet dat wij ooit tegen alkaar moeten want haren en rosmalen ken k niet
Shanna16 schreef:Nou dat klinkt een stuk beter he!
In de M2 weet je het maar nooit, vind ik (zo zette ik laatst een slechte proef neer voor 151, en een superproef voor 149 en 1ebij dezelfde jury)
Gefeliciteerd met je prijzen en winst! Denk niet dat we ooit tegen elkaar rijden, want dichtbij elkaar wonen doen we niet
Jammer dat de profielen het niet meer doen; kan je een foto van jou en je pony sturen via pb?