we komen nog 1 jury te kort voor off. wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Otje

we komen nog 1 jury te kort voor off. wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 11:28

Ik weet niet wat het is maar voor 10 april blijkt het ons niet te lukken om jury in Zuid Holland te vinden.
Dus moeten we verder zoeken, we hebben echter alleen telefoonllijsten van juryleden in ZuidHolland en niet van andere proviciën.

Dus bij deze een oproepje voor juryleden op bokt uit alle provinciën.
Is er nog iemand die 10 april kan én wil jureren voor een KNHS wedstrijd Dressuur in Leidschendam? Het zal vermoedelijk om de zondagochtend gaan maar in ieder geval voor de cat. AB/B po/B en pa/B.

Het zou erg jammer zijn als we de wedstrijd moeten afgelasten omdat we geen jury kunnen vinden. Wie o wie?

judithh

Re: we komen nog 1 jury te kort voor off. wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:01

ik ben jury in Z-H maar ik ben in ieder geval niet gebeld! ik heb eventueel plek de 10e

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 21:49

judithh schreef:
ik ben jury in Z-H maar ik ben in ieder geval niet gebeld! ik heb eventueel plek de 10e

Ik heb je gepbt ... tot horens

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:03

Het is al opgelost hoop ik, kijk anders eens in het Vadumecum (of hoe heet het ook alweer precies) daar staan ook de juryleden uit andere provincies is.

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 22:38

beppies schreef:
Het is al opgelost hoop ik, kijk anders eens in het Vadumecum (of hoe heet het ook alweer precies) daar staan ook de juryleden uit andere provincies is.

Dank je Beppies, mocht dit de vereniging nog een keer overkomen zal ik ze op dat blad wijzen...