soraya 3 winstpunten (waarom zat ik aan die binnenteugel boven de sprong zodat de balk viel

shetan 4 winstpunten.
ik was echt blij! helemaal omdat we een dikke 300 km hebben moeten rijden ervoor , dus we zijn niet voor niks geweest!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Super
Gefeliciteerd zeg![]()
En wat leuk dat je per paard 2 parcoursen kunt springen, dat is hier nooit.
Is wel zwaar met barage erbij, niet?
reddytobias schreef:in NH en Friesland zie je het heel veel!! wij zijn zowat niet anders gewend, echt zwaar is het niet. ik heb wel eens 5 parcoursen gesprongen op 1 dag met 1 paard![]()
1e parcours
barrage
2e parcours(meteen op tijd...zouden ze eerst ook barrage bij doen)
finale parcours
barrage finale parcours
dat is wel wat te veel van het goede,alhoewel ik er niks van merkte, van we wonnen een 4e en een 7e prijs en in de Finale werden we zelfs 1e!![]()
bij pony's is het heel vaak trouwens beide parcoursen voor punten!!
reddytobias schreef:gefeliciteerd!! nog prijs?
reddytobias schreef:ja dat was idd INdoor Emmeloord!!![]()
bij ons in de regio zie je overigens nooit finales oid!! gewoon 2 parcoursen, bij de pony's vaak beide parcoursen voor punten!! bij de paarden soms
MissSisa schreef:reddytobias schreef:ja dat was idd INdoor Emmeloord!!![]()
bij ons in de regio zie je overigens nooit finales oid!! gewoon 2 parcoursen, bij de pony's vaak beide parcoursen voor punten!! bij de paarden soms
Nee??? Bij ons(bij de pony;s wel.........)
Kampen, Dronten, Nijkerk, Emmeloord, Genemuiden, Ijsselmuiden, Wezep............ Bijna allemaal houden een finale.
gomir schreef:Gefeliciteerd!
300 km voor een springwedstrijdIk heb er vandaag 404 gereden voor de cross
![]()
(ben wel helemaal dwarsaf, heb zelf heen en terug geredenWas gewoon pas tegen half elf op stal en pas om kwart over elf thuis
)
Soraya92 schreef:gomir schreef:Gefeliciteerd!
300 km voor een springwedstrijdIk heb er vandaag 404 gereden voor de cross
![]()
(ben wel helemaal dwarsaf, heb zelf heen en terug geredenWas gewoon pas tegen half elf op stal en pas om kwart over elf thuis
)
dat is ook een end gomir!! maar goed .. zondag naar middenmeer , kijken hoe het daar gaat !!