Morgen heb ik een dressuurwedstrijd.. op een manege paard..

Omdat het op een manege paard is moeten we proef b9 doen.. Nu wou ik vragen heeft misschien iemand een proevenboekje? die de proef hier in dit topic wil zetten..

xxx Jeannet
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YvonneS schreef:Voor een paar euro heb je een boekje en daar kan jenog heel lang mee. Volgens mij staan de proeven ook op www.knhs.nl
GeaB schreef:Nou, zo lang ook weer niet, want in april 2006 komen er nieuwe proeven en het is nog afwachten of er überhaupt nog een boekje komt. Er zijn namelijk voorstanders voor alleen een digitale downloadbare versie op de site van de KNHS.
Quidou schreef:Proef 9, Klasse B
Rijtijd: 6.00 minuten
Rijbaan: 20 x 40 meter
Doorzitten, tenzij lichtrijden wordt gevraagd
Royaltjuh schreef:Jeetje dat zou irritant zijn, digitale proeven!!! 'k Heb toch liever een boekje hoor... Veel makkelijker mee te nemen dan al die loose blaadjes, en wat nou idd als de site het dan es n iet doet...
Maja, zo ver is het (gelukkig) nog niet
Royaltjuh schreef:Jeetje dat zou irritant zijn, digitale proeven!!! 'k Heb toch liever een boekje hoor... Veel makkelijker mee te nemen dan al die loose blaadjes
Inca schreef:Royaltjuh schreef:Jeetje dat zou irritant zijn, digitale proeven!!! 'k Heb toch liever een boekje hoor... Veel makkelijker mee te nemen dan al die loose blaadjes
Let op: de nieuwste trent wordt om met je laptop de proef voor te lezen.