Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Melanie15 schreef:maar we gaan allebei even winnen he Natascha(lekker arrogant hihi
![]()
)
Suzanne F. schreef:Melanie15 schreef:maar we gaan allebei even winnen he Natascha(lekker arrogant hihi
![]()
)
Goed je best doen dan he?
Natascha13 schreef:Nou, bij mij lijk ze wel een bom. Had gelukkig geen last meer van het hoofdstel maar nu had ze een beetje veel energie. Prijsuitreiking was pas laat, dus hebben we niet op gewacht. Had tog geen prijs(waarschijnlijk) Volgende keer beter
Hermesdeux schreef:Ik ben niet wezen kijken. Had al wel het een en ander teruggehoord. He jacq, die van jou was ook weer lekker jeugdig bezig he... wel leuk, maar hoe ver is het wel niet vanaf Bilthoven naar Avezaath?
Suzanne F. schreef:Ja ik jureerde zondag ja. Dus ik zie Talente even niet meer terug??
SJAKIETJUH schreef:bij mij gingt nie zo best maja vlgnde x beter knollie is nog jong en af en toe btje speelsnaja kan gebeuren... as weekend voort eerst M1 starten duzz ff afw8en