Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tarah5 schreef:Hey,
Het klinkt misschien heel raar, maar over het algemeen rijdt je net een paar puntjes hoger in je proef als je de proef uit je hoofd rijd.(LET OP: uit je hoofd betekend dat er niet ineens iemand mag gaan voorlezen)
Ook vlechten wij onze paarden en ponys altijd in met naald en draad.
Op deze manier lijkt de hals van het paard een stukje beter gespierd en dus wat breder, voor de verschijning is dat soms een enorme verbetering!
Let wel op de grote van je knotjes
Bij een lange hals dikke knotjes en bij een korte hals kleine knotjes
Groetjes Pauline
Elisa2 schreef:Voor degene die weleens geschreven hebben is dit vast wel herkenbaar..voordat de combinatie al bijna in de baan is ,moet je standaard onderaan invullen 6,6,6,8...
gabyfedde schreef:Elisa2 schreef:Voor degene die weleens geschreven hebben is dit vast wel herkenbaar..voordat de combinatie al bijna in de baan is ,moet je standaard onderaan invullen 6,6,6,8...
Ik heb vaak geschreven, maar standaard rijtjes zoals deze heb ik nog nooit meegemaakt.
Elisa2 schreef:Voor degene die weleens geschreven hebben is dit vast wel herkenbaar..voordat de combinatie al bijna in de baan is ,moet je standaard onderaan invullen 6,6,6,8...dus ik maak mezelf er nooit zo druk om,beetje netjes ingevlochten ,staart uitgekamd..en zorgen dat de benen niet al te vies zijn,en ik vindt het prima!
VValar schreef:Elisa2 schreef:Voor degene die weleens geschreven hebben is dit vast wel herkenbaar..voordat de combinatie al bijna in de baan is ,moet je standaard onderaan invullen 6,6,6,8...dus ik maak mezelf er nooit zo druk om,beetje netjes ingevlochten ,staart uitgekamd..en zorgen dat de benen niet al te vies zijn,en ik vindt het prima!