Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djennke schreef:wij gaan ook weer (reambo) .. welk 4 tal rei jij van de flevoruiters..? die 2e waren in dronten of 4e..?
LadyLuna schreef:Heej, ons viertal (West Stichtse Ruiters) is Nederlands Kampioen en is dagkampioen geworden!
LadyLuna schreef:Heej, ons viertal (West Stichtse Ruiters) is Nederlands Kampioen en is dagkampioen geworden!
Ir111 schreef:Beetje trage reactie mijn wij (Palensteynruiters) waren er ook bij! Helaas niet zo goed gescoord maar dat mag de pret niet drukken. We waren met verschillende 4tallen. Ik startte in L-paarden en we zijn een na laatste geworden. Was er toch blij mee want we hadden onervaren paarden (mijne is bijvoorbeeld pas B+5) en onervaren ruiters (wat 4tallen betreft). Onze paarden liepen toch maar gewoon de baan door zonder al te gek te doen (behalve bij midden draf, toen explodeerde ze alle 4 tegelijkertijd).
Ik vond het gewoon onwijs gaaf om mee te rijden! Volgend jaar nog meer oefenen en hopen dat we ons weer kwalificeren!
New-Forest schreef:Ook nog een late uitslag van mij..
Wij waren dus als eerste geplaatst samen met nog een team (die dus de klasse L pony's heeft gewonnen, ik ben trouwens van de Lelyruiters).
Ik zelf was helaas reserve. De proef kon ik dus goed bekijken. Er werd door 1 iemand een fout gemaakt in de galop waardoor 2 andere ook in de problemen kwamen. De een ging schreeuwen naar de ander, en tjahVerder ging het heel netjes maar de uitslag viel ons eerlijk gezegd vies tegen. 6e.. Ik mocht wel de prijs ophalen wheheh
Maar het was een leuke dag en achteraf vond ik het helemaal niet zo erg dat ik niet mee mocht rijden.