Wanroij kür op muziek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Le0nie

Wanroij kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 17:01

Wie gaan er zaterdag allemaal naar Wanroij met kür op muziek, Ik rijd met het viertal van de Flevoruiters Lachen in de L

djennke

Re: Wanroij kür op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 17:28

wij gaan ook weer (reambo) .. welk 4 tal rei jij van de flevoruiters..? die 2e waren in dronten of 4e..?

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 17:47

djennke schreef:
wij gaan ook weer (reambo) .. welk 4 tal rei jij van de flevoruiters..? die 2e waren in dronten of 4e..?

2de waren de lelyruiters Knipoog
Leonie rijdt in het viertal van de Flevoruiters 1(zij waren toen 4de), ik zelf rijdt in het viertal van Flevoruiters 2. Wij waren toen 3de.

Er is hier trouwens al een topic over geweest. Staat denk ik op pagina 2.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:10

wij mochten ook maar gaan niet, zouden CDE-L starten.

MissSisa: jullie mochten toch in onze plaats??

Iedereen veel succes!!!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:17

Ons viertal rijdt ook mee: West Stichtse Ruiters in de klasse M pony's! Lachen

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 01:20

er is inderdaad al een topic hier over (door mij gestart)

wij rijden mee in de klasse L paarden

Nuv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:39

Wij doen ook mee! In het Z, we moeten om 10 voor 2..... Haha!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:52

wij zijn net terug.
nadat we lang op de eerste plek stonden moesten we er op het laatst 2 voor laten gaan, en hebben we een 3e plek gehaald.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:55

Wij mochten dus als reserve door, maar zijn toch nog mooi 10de geworden met een fijne proef Ja

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 09:41

Bij ons ging het best netjes, een paar kleine foutjes en als resultaat een 5e plaats Haha!

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 10:17

Zijn de uitslagen al op internet?? Ik wil namelijk wel weten hoe het viertal van de weststichtse heeft gereden

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:40

Heej, ons viertal (West Stichtse Ruiters) is Nederlands Kampioen en is dagkampioen geworden!

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 12:43

LadyLuna schreef:
Heej, ons viertal (West Stichtse Ruiters) is Nederlands Kampioen en is dagkampioen geworden!

PROFICIAT
ik had de overkamping nog gezien.
zag er goed uit!!!!!!!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:13

LadyLuna schreef:

Gefeliciteerd.

Bij de paarden of pony's en welke klasse???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:10

gefeliciteerd iedereen!!

Staan de uitslagen al op internet?

KatrienVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:39

Pling Woehoe Wij zijn gisteren kampioen geworden! Pling

Totaal niet verwacht maar dat maakte het allemaal maar leuker, het scheelde ook echt maar heel weinig, precies even veel punten, uiteindelijk hebben we het gewonnen op een tiende punt meer voor het artistieke gedeelte Cool

Wij zijn trouwens van taxandria, in de L paarden

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 21:01

pff, de winnaar van L ponies was natuurlijk allang duidelijk. Die winnen altijd met de kur op muziek, is gewoon niets meer aan. Dat ze het dan hogerop gaan zoeken, vorig jaar ook al NL kampioen, iedere wedstrijd 1e dit jaar. Kan me niet voorstellen dat het dan nog leuk is.

Wij waren totaal onverwachts gedeeld 3e en ook op artistiek gelijk, maar bij hoofdjury 2 tiende minder, dus helaas 4de. Wel heel tevreden, want de rest van de wedstrijen gingen echt slecht, dit was de enige waar ik tevreden over was.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 13:39

Beetje trage reactie mijn wij (Palensteynruiters) waren er ook bij! Helaas niet zo goed gescoord maar dat mag de pret niet drukken. We waren met verschillende 4tallen. Ik startte in L-paarden en we zijn een na laatste geworden. Was er toch blij mee want we hadden onervaren paarden (mijne is bijvoorbeeld pas B+5) en onervaren ruiters (wat 4tallen betreft). Onze paarden liepen toch maar gewoon de baan door zonder al te gek te doen (behalve bij midden draf, toen explodeerde ze alle 4 tegelijkertijd Haha! ).

Ik vond het gewoon onwijs gaaf om mee te rijden! Volgend jaar nog meer oefenen en hopen dat we ons weer kwalificeren! Cool

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 15:45

Het viertal van de WSR reed met de pony's mee er was ook maar 1 viertal daarvan dus Clown

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 22:08

Ir111 schreef:
Beetje trage reactie mijn wij (Palensteynruiters) waren er ook bij! Helaas niet zo goed gescoord maar dat mag de pret niet drukken. We waren met verschillende 4tallen. Ik startte in L-paarden en we zijn een na laatste geworden. Was er toch blij mee want we hadden onervaren paarden (mijne is bijvoorbeeld pas B+5) en onervaren ruiters (wat 4tallen betreft). Onze paarden liepen toch maar gewoon de baan door zonder al te gek te doen (behalve bij midden draf, toen explodeerde ze alle 4 tegelijkertijd Haha! ).

Ik vond het gewoon onwijs gaaf om mee te rijden! Volgend jaar nog meer oefenen en hopen dat we ons weer kwalificeren! Cool

Het is Idd Gaaf Ja Haha!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 23:50

Ook nog een late uitslag van mij.. Bloos
Wij waren dus als eerste geplaatst samen met nog een team (die dus de klasse L pony's heeft gewonnen, ik ben trouwens van de Lelyruiters Knipoog ).
Ik zelf was helaas reserve. De proef kon ik dus goed bekijken. Er werd door 1 iemand een fout gemaakt in de galop waardoor 2 andere ook in de problemen kwamen. De een ging schreeuwen naar de ander, en tjah Ach gut Verder ging het heel netjes maar de uitslag viel ons eerlijk gezegd vies tegen. 6e.. Ik mocht wel de prijs ophalen wheheh Schijnheilig
Maar het was een leuke dag en achteraf vond ik het helemaal niet zo erg dat ik niet mee mocht rijden. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 08:56

New-Forest schreef:
Ook nog een late uitslag van mij.. Bloos
Wij waren dus als eerste geplaatst samen met nog een team (die dus de klasse L pony's heeft gewonnen, ik ben trouwens van de Lelyruiters Knipoog ).
Ik zelf was helaas reserve. De proef kon ik dus goed bekijken. Er werd door 1 iemand een fout gemaakt in de galop waardoor 2 andere ook in de problemen kwamen. De een ging schreeuwen naar de ander, en tjah Ach gut Verder ging het heel netjes maar de uitslag viel ons eerlijk gezegd vies tegen. 6e.. Ik mocht wel de prijs ophalen wheheh Schijnheilig
Maar het was een leuke dag en achteraf vond ik het helemaal niet zo erg dat ik niet mee mocht rijden. Lachen

jmmr, maar toch nog gefeliciteerd met jullie 6de plaats. Ik vind wel netjes.