Onverwachts hogere klasse, toch inschrijfgeld betalen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Onverwachts hogere klasse, toch inschrijfgeld betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 22:02

Ik zou zaterdag dus eigenlijk meedoen in de B, maar nu ben ik inmiddels L1 startgerechtigd, en ik wil dus ook L starten, aangezien ik het nut er niet van inzie om in de B te blijven hangen. Maar nu bel ik net, en er is dus alleen B paarden die dag, en waarschijnlijk moet ik het inschrijfgeld betalen. Is hier nou ergens een regeling over? Want je kan van te voren nooit weten wanneer je naar een volgende klasse overgaat.

Tazz

Re: Onverwachts hogere klasse, toch inschrijfgeld betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:07

Ik maak zelf altijd de startlijsten op zondagavond. De meeste weten dan echt wel of ze de volgende week kunnen promoveren. Als de lijst op internet staat is er in principe weinig meer te regelen w.b.t. de klasse, of er moet toevallig iemand uitvallen.Misschien toch te laat doorgegeven?

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 22:12

Bloos Ja, ik kon ze zondag en gister dus niet te pakken krijgen, heb wel een voicemail achtergelaten. Maar ik wist dus niet dat er geen L was, anders had ik uiteraard eerder gebeld.

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 22:23

Regels hier over weet ik zo niet. Misschien op de knhs-site?
Tsja, als jij L wilt starten meld je je eigenlijk af voor de B die wedstrijd dus dan zou je idd inschrijfgeld moeten betalen. Helemaal omdat je niet over MOET maar wilt. Anders zou t verhaal nog wel anders kunnen worden denk ik, als je nu vol zou zitten in de B zeg maar.

Dan zou ik als ik jou was gewoon wel starten. Inschrijfgeld ben je dus al kwijt. Proberen dat in meervoud weer terug te halen door winst!
Suc6

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 22:41

Tja, ik heb toch afgebeld.. Clown Ik kijk wel of ik nog een rekening krijg, ik snap het punt natuurlijk wel. Maar zij waren dit weekend niet bereikbaar. Bedankt in ieder geval.

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:34

Ligt denk ik gewoon (net als altijd) aan wanneer de inschrijving gesloten is... Is die dit weekend pas gesloten dan is het inderdaad erg banketstaaf dat ze niet bereikbaar waren. Was de inschrijving al eerder gesloten dan lijkt het me logisch dat je bij afmelding je startgeld gewoon verschuldigd bent.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:10

Ik vind dat een secretariaat eigenlijk altijd bereikbaar moet zijn of idd reageren op voicemail( ben ik dus ook Haha! ). In dit geval is het erg banketstaaf voor je.