Ik had vandaag kür op muziek op een door onze vereniging georganiseerde wedstrijd in Sint Oedenrode.
Ik had 3 weken geleden een kür op muziek besteld bij een bedrijf, maar er was iets mis gegaan met de betalingen waardoor ik hem pas woensdag in de bus kreeg. Nou, ik woensdag helemaal blij dat ik hem eindelijk had: zit er een choreografie van een Z proef bij

Dus ik vandaag op pad.
De ring was helemaal behangen met rode en blauwe doeken.. Dus ik dacht al dat Ixo ging kijken...
Dus ik rij de ring binnen, en Ixo vond het toch allemaal best spannend. Ik stelde me op, en stak mn hand op, en als dan de muziek begint krijg je zo'n kick en ga je breedlachend op je begingroet af..
Mn proef ging niet van een leiendakje, maar ondanks dat ik maar 4 dagen heb kunnen oefenen was ie best OK. Hij sprong alleen 1x over in de contragalop, en ik moet op X aangaloperen vanuit stap, en daarna meteen X-F wenden, pas bij F zat ik in de goeie galop

Na de kur kreeg je nog commentaar van de jury over de intercom. Ze zei dat ik een hele goede muzieksmaak had, en daar kreeg ik dus een 9

Uitslag: 2e met 67,25%!
Dus ik ben super tevreden! Ik krijg het binnenkort op dvd, dus dan zet ik wel een paar stills op Bokt...