Tweede geworden!! :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Marloes__

Tweede geworden!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 22:23

Vandaag had Tjara (verzorgster, budjuh op Bokt) wedstrijd op de manege met Indy. Hier een heel kort verslagje. Eerlijk gezegd verwacht ik dat ze zelf ook nog wat vertelt. Knipoog

We zijn een hele tijd bezig geweest met tutten, onder andere staart en benen wassen. Toen de manen; matje maken, en toen dat niet lukte knotjes, en uiteindelijk toch maar vlechtjes. Haha!
Na ruim een uur zag Indy er perfect uit en konden we op weg naar de manege (10 minuutjes stappen).

Daar aangekomen werden we bedolven onder de pennymeisjes. Ik heb Indy namelijk 5 weken geleden van die manege gekocht, dus iedereen was helemaal gelukkig dat ze weer even terug was. Lachen

Het inrijden ging al heel goed. Indy begon wel een beetje te klieren in galop, maar Tjara liet duidelijk merken dat ze daar geen behoefte aan had! Vork Na best lang wachten was ze aan de beurt en het ging super (mede dankzij Ingele die de proef voorlas Tong uitsteken)! Het enige wat eigenlijk niet helemaal goed ging was lichtrijden (op het verkeerde been) en één keer verkeerd aangesprongen in galop. Maar beide dingen heeft de jury niet gezien Slapen.

Uiteindelijk zijn de dames tweede geworden! Dus groom Ingele (Waterkippie) en groom Marloes (ik) waren apetrots! *o/* En dat voor een pony die geen conditie heeft en niet beleerd is! Knipoog

Biepmiep

Re: Tweede geworden!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:33

Hardstikke goed van Tjara en Indy! Dat wordt nog wat in de toekomst!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:39

hartstikke goed gedaan, wel vaag dat die jury dat niet zag Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:34

ja de jury was echt vaag Tong uitsteken ze had een 6 voor de goede galop en een 7 voor de verkeerde galop Clown

maar het ging verder erg netjes!
En ik ben blij dat ik voor proef lezen geslaagd ben, ik kan zelf nog ondertussen penny meisjes afsnouwen dat ze hun mond moeten houden als ik een proef voorlees Tong uitsteken

Wanneer was de volgende wedstrijd Haha!

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:58

h0oii h0oiii.. Haha!
ik vondt o0k dat het heel g0ewd ging.. Haha!
op naar de springwedstijd... Pling
haha
en ingele je kan heel g0ewd v0orlesen Clown
gr0etjuhs tjara... Haha! Haha!

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 13:19

h0oii h0oii..
nou ik zal dan wel even wat gaan vertelen..!! Tong uitsteken
ik zelf vondt dat het heeel goed ging..
ik dacht eerst oo jee dat w0rdt niks met de galop omdat ze altijd nog wat streken heeft met het galoperen!!
met het inrijden ging het wel goed en toen de galop ze begon gelijk weer te bokken en rondjes te draaien maar uiteindelijk ging ze wel in galop Whoosh!
toen moesten we nog heel lang wachten voordat we aan de beurt waren...!!
nou toen waren wij aan de beurt..!!
het ging heel goed!!
in de galop geen bok!! Haha! Party!!
ingele heeft mij voorgelzen!!dat ging heel goed Bloos
toen we op de manage aankwammen gelijk allemaal kinderen oo is dat cindy wij neej dat is indy..!!
en ze blevenn maar kommen..!
na het rijden hebben we haar even op stal gezet en toen we even later terug kwammen toen lag er allemaal h0oi bij haaar in de stal.. Bloos Clown we waren het zelf vergeten..!!
ik heb nu al zin in de springwedstrijd.. Pling
gr0etjuhs tjara Party!!

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 15:04

2e Haha! gefeliciteerd!!
En dat met een niet beleerd paard, hoe doe je dat?? Tong uitsteken

En die jury, tja, ze kunnen misschien niet alles zien, maar het lijkt wel of die echt even geslapen hebben Haha!

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:17

nou het zit zo..
marloes heeft indy van manage de hoeven gekocht en daar kliert ze nog heel veel en ik ging even een keer met haar in de les om de proef te ofenen en toen moesten we galoperen wat ik al zei se kliert dan dat dee ze toen ook en toen zei ze tegen (mij leraares) ze is nog niet beleerdt he..??
terwijl se pas ongeveer 2 weken ongeveer bij marloes was!!
eb ze had geen conditie zei ze omdat ze al zo nat was terwijl ze dik in de wintervacht zit..

en nu nog 2e gew0rdu... Haha! Haha! Party!! *o/*

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:16

gefeliciteerd Haha!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:21

Kan het misschien in normaal Nederlands!!!! Boos!

Beetje vaag verhaal, 2de worden en dan zeggen dat je pony niet beleerd was, rara wat klopt hier niet Haha!

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 15:23

Ach, die instructrice van je is gewoon jaloers. Als een pony zweet na een uur les ligt dat echt niet aan gebrek aan conditie hoor, zeker niet als ze ook wat wintervacht heeft. En niet beleerd omdat ze soms eigenwijs is.. Koe Die spreek ik binnenkort wel even aan. Haha!

@ frunnik: Is net uitgelegd. Knipoog

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:39

wat goed dat ze 2 de zijn geworden