Na een maandje geen wedstijd te hebben gereden was het ritme er een beetje uit en reden we twee wedstrijden niet voor het volle kunnen: geheel verdiend dan ook geen winstpunten behaald.
Na flink trainen ging het twee weken terug een stuk beter, klein foutje in 1 appuyement en iets wat dribbelig: 171 en 164

Vandaag brak echt alles; twee netjes afgewerkte proeven, geen zichtbare fouten, eerste proef wat braaf maar daarom daar ook niet echt een winstpunt verwacht. Tweede proef met iets meer nadruk gereden, had ik een goed gevoel over.
Maar de punten waren echt om van te huilen: 159 en 162!

En dan had ik nog de hoogste punten in de Z1, een andere combi had 149 en 156 punten!
Er stond heel veel commentaar bij, daar heb ik dan tenminste nog wat aan, ware het niet dat het geheel zinloos en onlogisch commentaar is.
Even een voorbeeldje:
Voor alle wissels een 4 omdat er te weinig stap tussen zat (ik galoppeer na 3 passen weer aan), D-G middendraf, ook een 4 omdat ik niet precies tot G ben doorgereden (scheelde een meter). En het ergste: een 4 voor voor vertrouwen en gehoorzaamheid van het paard, dat heb ik één keer eerder gehad toen patos helemaal paniekerig de bak door stuiterde bij haar eerste buitenwedstrijd.
Daarnaast weer onlogisch hoge cijfers zoals 7-ens voor appuyeren op onze slechte kant en een slordige travers + sb.
Nouja, nog maar een maandje hard trainen en het nog een keer proberen, er lijkt wel een vloek te liggen op de laatste twee puntjes die we nog willen halen