Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liza van loon schreef:155 blijft een poedersuiker, werkt lekker ontmoedigend.
Maar volgende keer gaat het vast lukken, helemaal als de omstandigheden beter zijn.
Vippie schreef:liza van loon schreef:155 blijft een poedersuiker, werkt lekker ontmoedigend.
Maar volgende keer gaat het vast lukken, helemaal als de omstandigheden beter zijn.
Waarom ontmoedigend? Je weet iig dat je er nog NET niet klaar voor bent en dat het op de afwerking aankomt, snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft met dat puntenaantal.
Vippie schreef:liza van loon schreef:155 blijft een poedersuiker, werkt lekker ontmoedigend.
Waarom ontmoedigend? Je weet iig dat je er nog NET niet klaar voor bent en dat het op de afwerking aankomt, snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft met dat puntenaantal.
CGJ12 schreef:Goed voor het karakter..........
Zouden meer jury's moeten doen.
Suzy schreef:Ik kreeg gisteren ook 155. Op de coupon was duidelijk te zien dat er een zeven was doorgestreept naar een zes, zonder commentaar etc. erbij.
Suzy schreef:Ik kreeg gisteren ook 155. Op de coupon was duidelijk te zien dat er een zeven was doorgestreept naar een zes, zonder commentaar etc. erbij, en ging naar mijn mening best goed.
Volgens denken veel jury's bij 156, of de proef winstpuntwaardig is om vervolgens nog een puntje af te trekken of gewoon 156 te laten. Ik zelf heb er niet direct zoveel moeite mee, ben nog laaaaaang niet klaar voor een volgende klasse, al vind ik wel dat de jury er achteraf niets meer aan moet veranderen..
Maarja, het blijft wel een rot puntenaantal, 155
Scum schreef:
Ik vind er niks rots aan. 155 betekent gewoon geen winstpunt. Ik ken echt geen enkel jurylid die na het optellen nog denkt:'Sjonge, die komt op 156 uit, laat ik eens ergens een puntje vanaf halen'. Een 7 die is doorgestreept naar een 6 komt meestal door de schrijver die een foutje heeft gemaakt en dat corrigeert.