illegaal L2 gestart, 3de met 163 :P

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

illegaal L2 gestart, 3de met 163 :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 14:39

Bij ons op stal werd een wedstrijd gehouden van de KNHS.

Ik had daar ingeschreven voor de L1 maar toen zei mijn instructrice dat het misschien wel slim was een keer hor L2 te starten.

Ik naar het secretariaat vorige week en toen zei ze tegen mij dat ze me gewoon mee liet doen en dan later de coupon eruit zou halen omdat zij vind dat als er hor op de coupon staat je toch wel een beetje anders beoordeeld word.

Rijden ging op zich wel goed. alleen het wijken was slecht. maar het achterwaarts was weer super.

Jammer genoeg kon ik niet bij de prijsuitrijking blijven maar een half uur later kreeg ik een smsje dat ik 3de was met 163 en dat ze mijn coupons compleet hadden gelaten zodat het niet naar de KNHS zou gaan Tong uitsteken (beetje gemeen) maar wel errug lekker Haha!

Renske_

Re: illegaal L2 gestart, 3de met 163 :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 14:58

wow supergoed gedaan zeg OK dan!
ik vond in eersel al dat ze zo super vooruit was gegaan, merkt dus duidelijk het verschil in hoefsmid!

nog ff dat laatste puntje in het L1 halen en dan dus L2 starten Haha!

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:16

Heb je de derde prijs wel gekregen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:05

jep gewoon gekregen Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:32

Heyyy super haha! Netjes van het secretariaat dat je wel de prijs hebt gekregen! Das nog is lekker zo!
Is dat je eigen vereniging???

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 20:38

Goed zeg! Gefeliciteerd man! Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:09

Eigenlijk wel goed dat ze je coupon niet hebben verstuurd, anders kreeg je misschien wel problemen. Tong uitsteken
Maar dan weet je iig dat je klaar bent voor de L2! Haha!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:49

YvonneS schreef:
Heyyy super haha! Netjes van het secretariaat dat je wel de prijs hebt gekregen!

Dat vind ik juist behoorlijk asociaal en onsportief van het wedstrijdsecretariaat. Als je HC (Hors Concours) start, start je dus buiten mededingen.
Ten eerste VREEMD dat ze dit niet meteen op je coupon vermelden, volgens mij is dit verplicht.
Ten tweede mag jouw hors concours start het klassement absoluut niet beinvloeden, er valt nu dus iemand buiten de prijzen die gewoon 100% recht had op een prijs.
Niets persoonlijks tegen jou hoor Vonneke, maar ik vind het gewoon erg onprofessioneel van de organiserende vereniging.
Voor jouzelf is het super fijn dat je meteen bij je eerste L2 start zulke fijne punten scoort Lachen !

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 00:42

Ik eigenlijk ook wel............ Verder toch goede prestatie!!! Kunnen ze weer bang van je worden grrrrr }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 01:09

ik vind het zelf juist altijd onzin dat je geen prijs krijgt als je hors concour start. ik betaal toch net zo goed inschrijfgeld??

als je nu een klasse lager start ok.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 13:22

Maar dat zijn nou eenmaal de regels, en het is nu ook niet eerlijk voor degene die vierde is geworden en degene die nu net buiten de prijzen valt.
Daarbij, wat doe je als je op het volgende concours weer L1 start en een van de andere deelnemers denkt:"heee, die heeft vorige keer toch echt L1 gereden......."

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:53

Ik denk dat je zulke dingen beter niet kunt melden hier! Het is tegen de regels, wat het wedstrijdsecretariaat heeft gedaan. Ik denk dat je bij je eerst volgende start in de L1 behoorlijk wat commentaar krijgt over het feit dat je wel een derde prijs hebt gekregen in de L2, terwijl je HC gestart bent! Iedereen gaat er dus ook vanuit dat je gewoon L2 start. Het moet volgens mij ook op de startlijst vermeld worden als je HC start, en ook op je coupon! Dat moet bij het springen ook. De beoordeling is er niet anders om hoor! je doet toch ook niet mee voor de prijzen? Je start HC om te kijken of je die klasse aankunt. Daar is het ook voor bedoeld. Fijn voor jou dat het secretariaat je hier mee van dienst is, maar over zulke zaken moet je dan ook niet openlijk praten. Je zegt zelf, illigaal gestart, dat is het ook. Nou maar hopen dat niemand verhaal gaat halen bij de KNHS. Er zijn zat mensen die zulke dingen niet pikken. Kijk maar naar andere topics over jaloezie! Ik wens je veel succes verder, en met zulke punten (163) ben je ook wel klaar voor de L2! Ik wens je veel legale wedstrijden toe!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:07

casirask schreef:
Ik denk dat je zulke dingen beter niet kunt melden hier! Het is tegen de regels, wat het wedstrijdsecretariaat heeft gedaan. Ik denk dat je bij je eerst volgende start in de L1 behoorlijk wat commentaar krijgt over het feit dat je wel een derde prijs hebt gekregen in de L2, terwijl je HC gestart bent! Iedereen gaat er dus ook vanuit dat je gewoon L2 start. Het moet volgens mij ook op de startlijst vermeld worden als je HC start, en ook op je coupon! Dat moet bij het springen ook. De beoordeling is er niet anders om hoor! je doet toch ook niet mee voor de prijzen? Je start HC om te kijken of je die klasse aankunt. Daar is het ook voor bedoeld. Fijn voor jou dat het secretariaat je hier mee van dienst is, maar over zulke zaken moet je dan ook niet openlijk praten. Je zegt zelf, illigaal gestart, dat is het ook. Nou maar hopen dat niemand verhaal gaat halen bij de KNHS. Er zijn zat mensen die zulke dingen niet pikken. Kijk maar naar andere topics over jaloezie! Ik wens je veel succes verder, en met zulke punten (163) ben je ook wel klaar voor de L2! Ik wens je veel legale wedstrijden toe!

Hier ben ik het idd wel mee eens, ik zou iig flink balen wanneer ik nu net geen prijs had en ik las dan dit hier............

Veel succes iig in de L2, want daar ben je dus wel klaar voor! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:42

ik start volgende week al L2

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:50

Heb je dan je laatste puntje in de L1 toch nog gehaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 20:33

Scum schreef:
Heb je dan je laatste puntje in de L1 toch nog gehaald?

nee ik ga met 9 over

tuurlijk heb ik die gehaald.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:55

Ik snap het probleem echt niet hoor. Ze heeft gewoon de coupon ingeleverd en er niks op laten zetten, zodat de jury idd niet kan denken van ooo het is toch maar HC. Hij heeft haar dus net zo gejureerd als ieder ander. Er is inschrijf betaald en ze start een klasse hòger als dat mag. Dan heb je toch gewoon recht op een prijs?? Snap niet waarom concurentie hier moeilijk over zou gaan doen. Misschien was er wel een prijs minder geweest als Yvon niet mee had gedaan, dan had die laatste ook geen prijs gehad.... Kijk als ze nou een ZZ-Z ruiter was die ff met een jong (talentvol) paard wil testen, of ze startte al M1 maar dat ging niet oid, oke, dan zou ik ook moeilijk gaan doen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:04

bla bla bla bla Slapen

goed gedaan von, wat maakt dat voor die ene keer nou uit???

ja von gaat met 9 punten over Vork

super hoor! en hulten kom ik je kijken samen met united Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:07

Ik vraag me af hoe de TS had gereageerd als zij zelf net buiten de prijzen was gevallen doordat iemand HC had gestart en er met een prijs vandoor was gegaan.

De organisatie maakt hier een slechte beurt. HC = HC en daar horen ook de regels voor HC-starten bij.

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:25

Er gaat normaal gesproken ook een uitslagenlijst mee, met de coupons naar de KNHS. De TS schrijft in haar topic : Beetje gemeen maar wel erg lekker!
Dan kunnen jullie wel beginnen van bla bla bla, maar dat is het toch ook?
En wat heeft het te maken met een Z ruiter? Ook voor hun gelden de HC regels.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 11:41

ik zal niet veel zeggen maar de vereniging is in overtreding
Ze mogen een HC combinatie niet in de prijzen laten meedingen
En het is niet erg slim van je om dat hier op bokt zo neer te schrijven niet alleen kan jij de woede van de andere ruiters op je nek krijgen maar ook kan de vereniging een fikse boete krijgen ( dat is dan wel hun eigen schuld moeten ze zich maar aan de regels houden ) maar het personeel van de KNHS kunnen hier ook op bokt zitten en die kijken het liefst de topics op wedstrijden na. en zo kun je natuurlijk ook nog de vereniging op je nek krijgen dadelijk en dan heeft het voor jou nog vervelende gevolgen

JusTinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 13:55

nou , ik vind het toch best dom van jouw vereniging , één iemand moet hier er maar een melding van krijgen , en jij & je club kunnen een boete verwachten! en ik vind het een beetje gek van die prijs , ben je er trots op als hij geeneens voor jouw bedoeld is ?

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:23

Ik vind het ook te belachelijk voor woorden hoor...dit soort dingen kun je niet maken.....voor jou is het idd lekker ...maar ik vind het heeel erg onprofessioneel van de vereniging.....vriendjespolitiek.....
wat een onzin dat je als HC combi anders zou worden gepunt...
echt zo'n vereniging...daar zou ik nieteens willen starten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:03

doordat ik mee deed was er idd een prijs meer.

och ik kan me er niet druk om maken, dat doen anderen al wel

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 16:33

het is dat ik niet bij jullie in de buurt start maar anders had ik het nu echt iig niet meer gedaan....en als ik die wedstrijd meegereden had...had ik hoogstpersoonlijk een aanklacht ingedient