Opzeggen rijvereniging.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gillian

Opzeggen rijvereniging.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 21:52

Aangezien ik geen wedstrijden meer rijdt en wel nog steeds lid ben van de rijvereniging, wil ik m'n lidmaatschap opzeggen.
Wie weet hoe dat precies in z'n werk gaat?
Krijg je je contributie terug?

Sylhouet

Re: Opzeggen rijvereniging.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:37

Hmmm.. dit zal per vereniging wel verschillend zijn!
Informeer dus bij het secretariaat van je vereniging wat de mogelijkheden zijn.

Bij ons zou je bijvoorbeeld dit jaar nog moeten betalen, opzegging gaat per kalenderjaar, dus per 1/1/2006 zou je je kunnen afmelden.

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 10:42

Door de onzekere toekomst van mijn paard, had ik vorig jaar de secretariaat aangeschreven om mijn startkaart en lidmaatschap op te zeggen.

Alleen de startkaart werd opgezegd, want ik kreeg onverwacht dit jaar een rekening voor mijn lidmaatschap van de rijvereniging!

Ik heb toen de voorzitter een e-mail verstuurd, waardoor ik tot deze dag nog steeds geen antwoord erop heb gekregen...

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:27

Zo, dat is wel banketstaaf zeg. Als je schriftelijk hebt gevraagd om geen verlenging meer van je lidmaatschap dan zou je moeten kunnen verwachten dat je dan niks meer hoeft te betalen.

Kun je niet even opbellen om te vragen hoe het zit? Misschien is het er doorheen geglipt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 21:42

Ben alleen bang dat je dan dus het lidmaatschap van de KNHS niet meer op kunt zeggen, dit moet voor 1 januari, en als de voorzitter het vergeten is...... En dan zul je dat lidmaatschap toch moeten betalen (of je moet het kunnen verhalen op je vereniging).