Nou is mijn vraag of het appuyement wel langer mag zijn b.v. over bijna de hele diagonaal?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pokelook schreef:Er is mij bekend dat een appuyement in een kur niet scherper gereden mag worden als in de proef.
Nou is mijn vraag of het appuyement wel langer mag zijn b.v. over bijna de hele diagonaal?
pokelook schreef:Er is mij bekend dat een appuyement in een kur niet scherper gereden mag worden als in de proef.
Barbara_m schreef:Ja hoor dat mag! Ik vind het alleen orgineler wanneer je er een dubbele van maakt, vanuit de hoekletter naar B/E en weer terug naar hoekletter. Heb ik ook in mn kur!!!
yokie schreef:Barbara_m schreef:Ja hoor dat mag! Ik vind het alleen orgineler wanneer je er een dubbele van maakt, vanuit de hoekletter naar B/E en weer terug naar hoekletter. Heb ik ook in mn kur!!!
Ja, een Z2 kur dan zeker? Volgens mij mag het in een Z1 niet zo scherp gereden worden.
Maar waar staat dat.. *gaat zoeken*
Barbara_m schreef:Mag wel!!! bel ander ff met knhs...
CGJ12 schreef:Barbara_m schreef:Mag wel!!! bel ander ff met knhs...
Appuyementen in de vorm van K-B-H........ en F-B-M (en andersom) zijn in de Z2 NIET TOEGESTAAN.
Alle drommels. Dat is Grand-Prix niveau............. 24 meter voorwaarts en 20 meter zijwaarts (inclusief de inzit-wending en het omstellen).
Tot X is OK.......... (maar in een 20/40 is zelfs dát officieel niet goed......... het is dan geen 20 meter aan één stuk...............)
Belli schreef:hahastaat er ergens dat ze een Z2 kur rijdt? nop , bij de juniore mag het hoor