Ik heb gisteren een meisje zien rijden op de Schietberg in Veldhoven, en wat een extreem gaaf paard had ze zeg. Wissels om de pas alsof het niets was. Een meisje dat erbij stond te kijken zei dat ze Francis (of Frances) heet, en dat ze ook internationaal reed. Ze zou een jaar of 17 zijn. Iemand bekend met deze amazone?
Francis Blommers misschien? Ik ken alleen de naam, en weet dat ze eerst met een pony reed. De leeftijd zou kunnen kloppen. Misschien vind je met google iets op deze naam?
heej dan ben je bij mij op stal geweest het zal wel francis blommers geweest zijn ze rijd ind internationaal.ze is dit jaar overgestapt naar de paarden en heeft 2 jaar geleden meegedaan aan het pony nk. het is ind een niet verkeerd paard om te zien nee ze heeft ook een hele mooie houding.waarschijnlijk stond jij te praten met haar vriendin lindy. trouwens frances verbeek komt ook met slecht weer bij ons les geven aan haar klanten. zo heb ik haar dochter inge al een paar keer zien rijden. zij heeft ook een machtig paard zeg!
Hallo, ik ben Frances Blommers... Echt leuk dat je vond dat ik een mooi paard heb! hij is heel erg lief en fijn te rijden! Inge verbeek mijn vriendin vertelde me op school dat ik op bokt.nl stond. Francis Verbeek is haar moeder maar je hebt mij zien rijden op manege de Schietberg.. Ik woon in dat huis erlangs, ik heb met mijn pony Nadir's Gigolo Internationaal gereden en nu probeer ik weer goed te presteren bij de junioren. We zijn rustig op zoek naar nog een paardje. Maar Lindy is mijn beste vriendin en misschien hebben jullie dingen van haar gehoord over mij Maar als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel! Groetjes Frances!
Welkom op Bokt Frances! Ik heb eigenlijk nog wel een vraag: Heb je Nadir's Gigolo nog? Ik vond het namelijk altijd wel een hele leuke en mooie pony om te zien.
Heey! Nee helaas heb ik hem niet meer... In januari is hij naar Duitsland verkocht, waar wij hem ook hebben gekocht. Het is een super mooie stal en ze zijn daar heel goed voor hem.. Lorendana zo heet zijn nieuwe baasje die gaat hem gelukkig ook weer uitbrengen op wedstrijden dus misschien zien we hem weer op het EK alleen deze keer rijdt ie dan voor Duitsland. Gigo was Idd heel mooi en lief.. Maar als Lorendana te oud voor hem is kopen we hem waarschijnlijk weer terug! Groetjes Frances
Nou als wij hem terug kopen issie dan weer van ons he Lorendana heeft hem pas dus over een paar jaar als zij er te oud of te groot voor is kopen we hem terug.. omdat mijn moeder en ik en mijn vader zo gek op hem zijn!
Ja ik heb nog een zus maar die rijdt geen paard.. ze vind het wel leuk dat ik het doe maar zelf durft ze het niet