Pavo cup

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xUndercoverx

Pavo cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 14:13

Heej heej ik wil graag weten wie er dit jaar mee doen aan de pavo cup???? Welke datims zijn het dit jaar?? en wanneer kan je je inschrijven??? ohjah nog 1 vraagje dan hoe kom je aan die hoofdstelnummers moet je die daar kopen???
groetjes debbie

frunnik

Re: Pavo cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:28

De datums zijn al wel bekend, staan op de site van het KWPN, de selecties zijn tijdens de centrale keuringen. Maar voorlopig kan je je nog niet inschrijven, zo rond april komen de inschrijfformulieren op internet te staan en kun je die uitprinten en opsturen.

Voor hoofdstelnummers moet je zelf zorgen, deze kun je in de ruitersportzaak kopen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:27

mijn merrie gaat dit jaar ook weer mee lopen maar nu met mijn instructrice, misschien gaat ze ook naar de stamboekkeuring maar dat is nog niet zeker.

voor hoofdstelnummers moet je zelf zorgen en op de kwpn site komt het allemaal vanzelf te staan Lachen

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:42

Sam is te oud voor de pavo, maar ik ga zeker met hem naar een jonge paarden wedstrijd (zelfde opzet als pavo ook met gastruiters). Dit is voor 4/5/6/7 jarigen. Meestal begin augustus.