Wie gaat wel naar de wedstrijd in Emmeloord a.s. zaterdag?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1

Wie gaat wel naar de wedstrijd in Emmeloord a.s. zaterdag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 11:46

Door het k** weer lijkt het mij onmogelijk om zaterdag op wedstrijd te gaan naar Emmeloord! Ik kan nu ook niet trainen! Wie gaat wel en gaat de wedstrijd wel door? En moet je dan toch betalen ondanks deze omstandigheden?

cornelie

Re: Wie gaat wel naar de wedstrijd in Emmeloord a.s. zaterda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:02

Ik moet morgen al starten om 17.00 uur.
Maar ik kom het erf niet eens af. Het erf en de boerderijweg is nog 1 grote sneeuwbaan, strooiwagens komen ook niet. Dus ook al zou ik willen, het lijkt er niet op dat het gaat lukken. Van emmeloord zelf heb ik nog niks gehoord maar hier in de buurt is e.e.a. al wel afgelast.

SigridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:56

Ik moet zaterdag rond een uur of 4 starten, maar dat gaat denk ik ook niet lukken.
Het terrein van ons is ook niet gestrooid, de weg eromheen ook niet. En ik heb ook nog niet kunnen rijden en dat gaat er vandaag en morgen denk ik ook niet van komen
Ga me ook maar afmelden maar ik baal goed van dit weer!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:09

Ik heb net naar emmeloord gebeld. Vanmiddag wordt de beslissing genomen en komt het op internet te staan maar ik moest er maar vanuit gaan dat het afgelast wordt. Het is dus voor 99 % zeker dat het niet doorgaat maar er is dus nog een piepkleine kans van wel. Ikzelf ga mij in elk geval afmelden.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 16:16

Ik neem aan dat we niet hoeven te betalen als we niet komen door de barre weersomstandigheden, toch?