Wie heeft er ervaring met de paardentaxi.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

khorizon

Wie heeft er ervaring met de paardentaxi.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 16:19

Mijn zusje gaat naar een andere stal en daar is helaas niemand die haar naar wedstrijden kan brengen. Nu wil ze gebruik gaan maken van de paardentaxi.

eeft een van jullie hier wel eens gebruik van gemaakt en kennen jullie paardentaxi's in de omgeving van Utrecht.

Kim

Eusebio

Re: Wie heeft er ervaring met de paardentaxi.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 16:58

khorizon schreef:
Mijn zusje gaat naar een andere stal en daar is helaas niemand die haar naar wedstrijden kan brengen. Nu wil ze gebruik gaan maken van de paardentaxi.

Heeft een van jullie hier wel eens gebruik van gemaakt en kennen jullie paardentaxi's in de omgeving van Utrecht.

Kim

In ieder geval ben je een naamgenootje van me. Bloos Ik maak iedere maand gebruik van de 'paardentaxi Jolanda'. Ze komt uit Almere, aangezien ik een vaste klant van haar ben, hebben we een leuk en vast tarief afgesproken. Het is niet goedkoop, maar zij is wel de goedkoopste die ik ken, heb namelijk veel navraag gedaan. Een hele leuke, vriendelijke vrouw, ik zou zeggen neem eens contact met haar op. Als je het nummer wilt hebben laat het dan even weten, ik mag het hier niet melden. Het is zeker de moeite waard! Wij doen het ieder maand. Tong uitsteken
P.s. ik sta in Harmelen/De Meern (omgeving Utrecht). Haha!

khorizon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 09:59

Hallo Eusebio.

Mijn zusje gaat ook bij De Meern staan. In de buurt van het wegrestaurant van der Valk. Een kleine stal bij een boer met een mooie achterbergbak.
Waar laat jij je heen brengen en wat kost dat dan ongeveer.
Mijn zusje rijd wedstrijden bij een manege in Nieuwegein.

Bedankt voor je reactie.

Ik zou het nummer graag willen hebben.

Groetjes Kim Haha!

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:10

Dan ben jij de zus van mijn nieuwe stalgenootje M met W?
Knipoog Klopt he? Tong uitsteken Jolanda als paardentaxi is echt een aanrader, zou haar zeker even bellen als ik jou was. Ik stuur je per PB'tje haar telefoonnummer.
Groetjes.