Mooi M1-debuut gemaakt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Mooi M1-debuut gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 10:36

Gister was het dan eindelijk zover, nadat Mad Jamie en ik vorige week de laatste punten in het D-L2 hadden behaald in St. Oederode, te weten 170 (1ste prijs) en 166 (2e prijs), vonden we het tijd om M1 te gaan starten.

We konden gelukkig nog bijschrijven in Asten-Heusden, waar we wel maar 1 proefje konden rijden, maar ik wilde toch gaan om te kijken hoe het M1 ons zou vergaan. Thuis weet ik dat hij er klaar voor is, maar op wedstrijd wilt hij nog wel eens te heet worden en dan wordt het moeilijker om de zaak af te werken. Ik hoefde gelukkig niet al te vroeg te starten, 14.10 uur en ik had een mooie startplaats in het midden, als 8ste van de 14.

Met losrijden hield hij eerst links nog wat vast, maar dat doet hij wel vaker, gewoon veel wendingen gereden en doorgesteld en na een kwartiertje was hij eigenlijk al lekker los. Toen hem wat hoger ingesteld, nog ff doorgereden en toen maar de ring in. Hij was eerst nog wat kijkerig, maar na 2 rondjes was dat gelukkig ook weer voorbij.

De proef ging eigenlijk helemaal niet verkeerd, de enigste echte fout die we maakten was dat hij in de 2e middendraf aangaloppeerde, door een miscommunicatie, vond ik opzich nog niet zo erg, dat is een fout die makkelijk de volgende keer wel goed kan gaan.
Ik was zelf dus tevreden over ons debuut.

Daarna de pony afgezadeld en teruggezet op de vrachtwagen, toen nog wat andere combinaties gekeken. Echt jezus wat waren die goed zeg, oké zover ik weet rijden de meeste het hele seizoen al M1 en dus hebben ze deze proefjes al vaak genoeg gereden, ik denk dat enkele van hun van de zomer ook M2 gaan starten, dus ik had al zoiets van nou ben benieuwd wat ik nog heb.

Gelukkig hoefde we niet zo lang te wachten op de punten en wat bleek we hadden 165 punten verdiend en waren daarmee 6e van de 14, daarmee hadden we net geen prijs, maar dat is ook niet zo belangrijk.
Wat was ik blij met zo'n mooie start, we hadden alleen een onvoldoende voor die ene middendraf en voor het achterwaarts, schijnbaar waren het geen 4 passen...ik dacht toch echt van wel, maar dan heeft hij de laatste pas misschien niet helemaal afgemaakt, een stomme fout eigenlijk dus.

Als hij dus zo blijft lopen als hij nu doet, dan gaan we hopelijk een fijn zomer wedstrijdseizoen tegemoet, ik heb er in ieder geval al helemaal zin in. Cool

passie

Re: Mooi M1-debuut gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 10:55

Dat heb je goed gedaan!
Nog succes van de zomer!

Groetjes Danielle

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:08

gefeliciteerd!! En als je zo doorgaat start je van de zomer ook al M2!

clavecimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:31

hartstikke geod,

gefeliciteerd

je kunt tevreden zijn.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 17:02

dankjullie wel.

@Haike, denk niet dat we dat nog halen, want ik start nog maar 1 wedstrijd in Maart denk ik ( wel 2 proeven) en in de zomer zijn het vooral de selecties die ik rijd, denk dat dat nog wat te snel komt voor ons helaas, hij zou het wel bijna aankunnen denk ik.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:05

nogmaals super gedaan meid *LOL*... wist wel dat jullie het in je hadden Tong uitsteken

hoop dat jullie nog eens snel naar beneden komen zodat ik jullie weer kan supporten Knipoog.. geef pietje maar een dikke geleficiteerd-knuf van me

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:16

Super gedaan joh OK dan!
Gefeliciteerd met je winstpunt! Pling

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:08

super start Haha!
egt goed hoor! gefeliciteerd met je punten Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:48

Mooie punten zeg, misschien starten we dan ooit nog een keer tegen elkaar. Tong uitsteken

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:20

Super gedaan! Direct al zulke punten.. gefeliciteerd! Lachen

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 19:42

Danke!

@Shanna, zal proberen om snel weer eens richting het zuiden van ons mooie Limburg te komen, maar in de zomer hebben we hier in de buurt ook genoeg wedstrijden, maar wie weet...

@Liza, ja wie weet moeten we nog eens tegen elkaar als ik weer eens richting die kant kom, maarja zoals ik net al zei in de zomer zijn er hier ook genoeg wedstrijden. Hoe gaat het eigenlijk met Pride tegenwoordig?

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:46

Mooi debuut hoor, dat geeft hoop voor de toekomst!
Succes op de weg naar de M2.

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:56

Eeeyyy Step, súper gefelciteerd hè, met je punten..... Netjes voor de eerste keer!!!! OK dan!

horseloviej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:58

ik zit ook in de M1, maar moet binnenkort mijn eerste wedstrijd nog gaan rijden, want ik ridj de pony nog maar pas. Ik hoop dat het een beetje goed gaat, hij is nogal druk altijd en schrikkerig dus...maarja we zien wel.
Wat een hoge punten trouwens! Hier in overijssel wordt je met 158 punten soms nog 1e in de M1, dat had ik een keer met mijn vorige pony...1e van de 20, 2 winstpunten maar weggegeven! ik geloof dat ik ook jullie kant op kom met concours rijden Knipoog

xx

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:13

Heeyy Steph,

Nogmaals gefeliciteerd he Haha!
Echt top van jullie Ja
ennuh.. op naar de Z he Haha!
wie het eerste in de M2 is Clown Knipoog

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:32

Zo hee OK dan!
Dat zijn onwijse nette punten voor je M1 debuut!!
Gefeliciteerd en ga zo door Ja

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 21:03

@horseloviej, haha van mij mag je best hier komen rijden, maar ik waarschuw je de concurrentie is niet niks en nee dan heb ik het niet over mezelf hoor, maar serieus er rijden er een paar die echt goed rijden en die verdienen ook echt hoge punten, heb toevallig diegene gezien die eerste en tweede werden, maar die lieten werkelijk waar ook een erg mooi proef zien, zonder fouten en erg netjes afgewerkt, dan kan een jury toch niet anders dan hoog punten, deze combinaties zullen het M1 dan ook wel bijna verlaten daar niet van. Maar naar mijn gevoel valt daarentegen het niveau in het M2 nogal tegen...ookal weet ik uit ervaring dat de M2 toch een stuk moeilijker is dan de M1. Ook in mijn ring zondag had niet iedereen een wp.

@Laura, haha ja wie het eerste in het M2 is Tong uitsteken, alleen rijd k niet zoveel wedstrijden meer bij de pony's ....denk ik, tenzij UC nog niet klaar is om mee te gaan op wedstrijd.

More

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 21:21

Echt super goed man!!!
165 en dat voor de 1e keer m1 Haha! echt super!
als je zo doorgaat start je eind zomer ook al in m2!! Tong uitsteken

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 22:18

Dat is ook de bedoeling om aan het einde van de zomer M2 te starten, in principe is hij er nu al bijna klaar voor. Lachen
Als hij zo blijft lopen, gaat dat vast ook wel lukken.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 10:18

Ik zeg alleen maar: WOWIE!

Ohja... en GEFELICITEERD! Wat een nette punten Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 11:39

Pasha schreef:
Heeyy Steph,

Nogmaals gefeliciteerd he Haha!
Echt top van jullie Ja
ennuh.. op naar de Z he Haha!
wie het eerste in de M2 is Clown Knipoog

Dat wint Steph, want jij bent veel te pietluttig in het overgaan Schijnheilig hahahaha Tong uitsteken

He super hoor meid, ga zo door kunnen we nog tegen elkaar rijden Knipoog

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 12:16

Haha Shanna, we zullen zien wie er "wint", de pony's moeten er natuurlijk wel klaar voor zijn, maar dat is Pietje nu eigenlijk wel al Vork

Maar als ik wat doorrijdt, kom ik idd maybe nog eens tegen jou te rijden, maar ik acht de kans klein. Moet tenslotte nog 'ff"9 wp ergens vandaag toveren, voordat we M2 mogen.