Ben zo trots op deze combie
Nogmaals van harte meid *o/*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben zo trots op deze combie
Nu 4 WP binnen!!!
Tazz schreef:In de B paarden. Is voor haar de tweede keer op wedstrijdNu 4 WP binnen!!!

En ja het had 169 geweest als ik wat corupter zou zijn
Tazz schreef:Ja die bekers idd, zoek ik van die mooie uit....staan ze niet eens op bokt!En ja het had 169 geweest als ik wat corupter zou zijn
en nog gezegd: joh da's nou ook wat en sneu...dat puntje zorgt voor een 2de wp. Maar helaas meiden.
ha ha
... werken kreng
)
het was heeeeel erg leuk we hebben heel veel geleerd dus hopen dat het positief werkt bij mijn wedstrijden maar ja als dat niet zo is is het ook niet zo´n ramp. Want ik ben al super trots op mijn stoere man en ook stiekem wel een beetje op me zelf
we hebben de 13e weer wedstrijd hopen dat het stopt met die sneeuw anders kunnen we het wel schudden maar goed laten we het beste hopen!!!!
Wens je heel veel succes meid en laat het horen he. Jury kan ik weinig over zeggen....
Tot gauw
jezzz dan begint het werk een beetje kan obie laten zien wat hij kan
nou ik ben benieuwd er komen verschrikkelijk veel mensen kijken dus miss ga ik wel helemaal af haha
maar ik hoop het niet
hij doet het niet voor minder!
Succes meid en ook voor 10
hopen dat hij niet over gaat springen want hij heb zo´n week om lkkr over te gaan springen
Goed in de stelling houden...en voorwaarts! Let er op dat je zelf niet gaat verzitten dan doet hij het namelijk ook