Dit jaar geen CH Sleen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneS

Dit jaar geen CH Sleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 17:10

Citaat:
NHP, 26-02-2005
Sleen

Het concours hippique Sleen gaat dit jaar niet door. Dat heeft de organisatie bekend gemaakt.

Het evenement is geschrapt vanwege de onduidelijkheid over de beschikbaarheid van de terreinen bij de manege. In augustus 2004 heeft de toenmalige huurder zijn bedrijfsactiviteiten gestaakt. De gemeente Coevorden heeft vervolgens besloten de accommodatie niet opnieuw te verhuren in verband met toekomstige nieuwbouw. Tot op heden heeft het bestuur geen zekerheid kunnen krijgen over de beschikbaarheid van de terreinen in de zomerperiode van 2005.

Aangezien de voorbereidingen minimaal een half jaar in beslag nemen en vanaf dit moment diverse financiële afspraken moeten worden gemaakt, heeft het bestuur besloten het concours in 2005 definitief niet door te laten gaan. Het bestuur hoopt dat er in de loop van 2005 meer duidelijkheid zal komen over de locatie.

©NHP | Zaterdag 26 februari | 9.35

www.stegen.net

Echt jammer!! Altijd een mooi concours en ga er graag heen. Helaas!

happyjoyce

Re: Dit jaar geen CH Sleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:50

Dat is idd wel jammer. Ik ben er vorig jaar voor de eerste keer geweest maar vond het wel een mooi concour!

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 14:08

Erg jammer! Ik vond het altijd een gezellig concours. Maarja, het zat er wel aan te komen. Triest hoe het gelopen is met de accomodatie. Hopelijk is er iemand die het initatief wil nemen om een soortgelijk concours te organiseren in de provincie.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:16

Ja, dit is zo balen! Mijn tante zat/zit in de organisatie en het is zo sneu hoe dat gelopen is allemaal! Het was altijd een hartstikke leuk en goed concours.
Die stomme gemeente ook; nieuwbouw op de plek van een prachtige hippische accommodatie! Boos!

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:20

Mmmmm is dat a.s. zaterdag dat het niet doorgaat? Er staat nog geen startlijst op... Ik heb me wel opgegeven..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:22

Nee, het wordt altijd in de zomer gehouden.

stalkoetsier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:37

Wij gaan daar morgen heen met onze tuigpaarden :D

Bayazo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:49

YvonneS schreef:
Citaat:
NHP, 26-02-2005
Sleen

Het concours hippique Sleen gaat dit jaar niet door. Dat heeft de organisatie bekend gemaakt.

Het evenement is geschrapt vanwege de onduidelijkheid over de beschikbaarheid van de terreinen bij de manege. In augustus 2004 heeft de toenmalige huurder zijn bedrijfsactiviteiten gestaakt. De gemeente Coevorden heeft vervolgens besloten de accommodatie niet opnieuw te verhuren in verband met toekomstige nieuwbouw. Tot op heden heeft het bestuur geen zekerheid kunnen krijgen over de beschikbaarheid van de terreinen in de zomerperiode van 2005.
Aangezien de voorbereidingen minimaal een half jaar in beslag nemen en vanaf dit moment diverse financiële afspraken moeten worden gemaakt, heeft het bestuur besloten het concours in 2005 definitief niet door te laten gaan. Het bestuur hoopt dat er in de loop van 2005 meer duidelijkheid zal komen over de locatie.
©NHP | Zaterdag 26 februari | 9.35

www.stegen.net

Echt jammer!! Altijd een mooi concours en ga er graag heen. Helaas!

Ik lees hier 2005 !
We zitten inmiddels toch in 2009 of moet ik opnieuw terug naar school voor een spoedje begrijpendlezen ? :D

Ik zie het al !
Oud Topic !! Ik Tem wel even.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 13:00

Ik zal het topic op slot zetten ;)