Kassandro en ik doen ook mee in Roden, we doen mee bij de B pony's Het wordt Kassandro's eerste cross Dus ik ben echt heel benieuwd.. het is namelijk wel een hele grote scheiterd.. hoop eigenlijk dat ie door het crossen juist wat dapperder wordt!
Ik zou eigenlijk L starten maar ik kom die dag ervoor terug van een (school)excursie naar Barcelona (18uur busreis). Dus ik hoop een B crossje te kunnen rijden En ventje heeft dan een week vrij gehad dus tsja. B is wel goed
Ik doe niet mee, maar kom wel. O.a. om Hester (zie hierboven) aan te moedigen!! En dit keer ben ik eens geen hindernisjury, wel relaxed om es gewoon rond te kijken!!!
Ik rij ook mee in de B-paarden als het dit jaar allemaal goed gaat komen. 2x moest ik werken, en de keer dat ik me wel ingeschreven had ging het niet door...
hm wie gaan er precies allemaal op zatrdag? ik ga mee, iig startten er 2 in t L, maybe 1 in de B (pony's) dus dat is op zatrdag.... kunnen we wel ff meeten
ik doe oowk mee met sgw roden!! ik hou van crossen (leukste wat er is) he viefdepief?! haha, ik doe alleen in de B (pony's)mee, kan niet mee doen met mijn andere pony in de L,das wel jammer. Ik ga ook naar: nijerbekoop,bathmen,neede,barchem en nog wel meer. kussiej kim
Hey biem wie ben jij? Want ik ga daar ook gezellie 2 nachtjes slapen en mijn paardje ook teminste als hij daar in de box past, ze zijn voor mijn paardje denk ik aan de kleine kant