wie moeten er het weekend rijden in Roosendaal? of wie gaan er kijken?
Ik ben er zaterdag zeker met mijn instructrice, die moet 3 dagen (?) rijden, zondag misschien maar denk het niet, en vrijdag heb ik helaas school

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jacobien schreef:Dank je Aimee! *o/*
Dat zullen we nodig hebben er is een zwaar deelnemersveld!
Aimee schreef:Ik ga kijken, in ieder geval zaterdag en misschien ook vrijdag.... Jacobien supporten natuurlijk!!!
saluut schreef:Aimee schreef:Ik ga kijken, in ieder geval zaterdag en misschien ook vrijdag.... Jacobien supporten natuurlijk!!!
Ik doe ook mee!
Michelle85 schreef:Adelinde Cornelissen was eerste in de ZZ-Zwaar in de eerste proef van het Nederlands Kampioenschap
Anoukie schreef:Saluut schreef:Ik doe ook mee!
Supporten of rijden![]()
?
Wij gaan alleen zaterdag, naar de kur (sorry Jac, nieuwe muziek voor de volgende keer!). Zondag zitten we in Maasdijk.
GeaB schreef:Alle uitslagen zijn te vinden op www.thomputer.net !
Gerrie schreef:Wat trouwens weer een verschil in punten en plaatsingscijfers.....
WWWiske schreef:Ik heb vandaag geschreven bij Eddy de Wolff van Westerrode ( H ) dat was weer eens een gezellig dagje![]()
En........op Den Goubergh weten ze nu ook van "de actie dressuurhoed" af, dit maal ook op de heren toiletten geweest
Gerrie schreef:Zelfs op de herentoiletten hoe durf je