yes, nu op naar de finale!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

imposantje

yes, nu op naar de finale!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 18:02

heej mensen,
heb gister wedstrijd gehad met mijn paardje imposant.
ik was de hele week ziek geweest, tot donderdag....ik was blij dat ik net op tijd beter was.....
ik 3 dagen kei hard oefenen, impo zette zich uitstekend in en werkte goed mee.
toen zaterdag hem klaargemaakt en zondag was het dan zover!!!!!!
de laatste wedstrijd voor de finale, we moesten bij de eerste 5 eindigen, dan waren we zeker door!!!! de 1e wedstrijd waren we 4e, de tweede wedstrijd waren we 1e....dus best spannend wat we vandaag zou maken.
dus ik lekker op tijd los gaan rijden en wat gepraat met de andere meiden uit mijn groep, we hadden wel een saai nummer, daar was iedereen het over eens.
maar goed, het nummertje ligt vast en jij moet het zo goed mogelijk overbrengen!!!
dus wij de bak in, na lang, heel lang wachten...
Slapen
mijn vriend zou filmen zodat ik het later terug kon kijken, das altijd makkelijk, dan kun je zien wat je nog kunt verbeteren.
we begonnen aan de proef, alles ging super, hij was wel wat sloompjes, maar deed erg zijn best, en das het belagnrijkste!!!!!!!
toen we klaar waren was ik echt tevreden, maar ik had het wel superheet!!!!!!! eerst lang losrijden, dan in de bak......pfffffff had het er echt ff warm van!!!

toen nog wachten op de uitslag, en jawel hoor!!!!!!!!!!!!!!
we waren eerste geworden met 175 punten!!!!!!!! dat was best veel tegenover de rest, ik had 6 punten meer dan de 2e plaats, ruim gewonnen dus!!!!!!!
nu ben ik door naar de finale, ben echt superblij!!!!!!!!! Haha!
nu nog blessurevrij blijven, vorig jaar zat ik met het paard van de hoefsmid in de finale, en net voor de finale ging mijn nieuwe paardje ( impo dus) op mijn enkel staan, toen waren mijn kansen op de finale van 2004 verkeken.......... Boos!
maar dit jaar zorg ik ervoor dat de blessures er niet komen en gaan we gewoon de finale rijden!!!!!! op 28 maart, ben heel benieuwd, maar wat er ook gebeurd, impo is mijn kampioen al!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha!

dus we zullen zien, ben heel benieuwd, zullen jullie duimen?????

groetjes kaatje en een hoefje van impo!!!!!!! Haha! Haha! Pling Pling

Belker

Re: yes, nu op naar de finale!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:53

Verplaatst naar Wedstrijden.

Belli

Re: yes, nu op naar de finale!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 23:48

Klinkt goed!! Fijn voor je hoor!!! Welke klasse ree je dan ? Haha!!
enneuh... wat bedoel je met saai nummer? Bloos

xxx