Zondag wedstrijd,, hoe zal het gaan...?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WinstonVDB

Zondag wedstrijd,, hoe zal het gaan...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 15:55

Zondag heb ik weer wedstrijd op mijn lievelings(manege)pony..! Vorige keer is uitgelopen in een ramp! Vlak voordat ik moest rijden ging ze raar doen.. en ging ze zo op de grond liggen.. ik kon haar niet tegen houden.. ze had koliek!! Het was geen zware aanval.. maar het was zo zielig... omdat ik er op zat.. had ik een mega schuld gevoel..! Ze stond in haar stal helemaal kletsnat.. de stapmolen werd vrijgemaakt.. en zij daar maar stappen. Ik had zown enorm medeleiden met dr. Maarja mijn startgeld was betaald.. dus ik op een andere pony. (lekker druk, ging nog midden in de proef rodeo-en Bloos )Uitslag: 7e van de 19, 178 punten!! Bloos Clown Maarja.. nu heb ik morgen weer wedstrijden..op mijn lievelingpony.. ben zo bang dat er weer iets staat te gebeuren.. nouwja maar gewoon vertrouwen in hebben denkik! hoop dat alles goed gaat Clown

Caesar

Re: Zondag wedstrijd,, hoe zal het gaan...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:03

Charadelover schreef:
Zondag heb ik weer wedstrijd op mijn lievelings(manege)pony..! Vorige keer is uitgelopen in een ramp! Vlak voordat ik moest rijden ging ze raar doen.. en ging ze zo op de grond liggen.. ik kon haar niet tegen houden.. ze had koliek!! Het was geen zware aanval.. maar het was zo zielig... omdat ik er op zat.. had ik een mega schuld gevoel..! Ze stond in haar stal helemaal kletsnat.. de stapmolen werd vrijgemaakt.. en zij daar maar stappen. Ik had zown enorm medeleiden met dr. Maarja mijn startgeld was betaald.. dus ik op een andere pony. (lekker druk, ging nog midden in de proef rodeo-en Bloos )Uitslag: 7e van de 19, 178 punten!! Bloos Clown Maarja.. nu heb ik morgen weer wedstrijden..op mijn lievelingpony.. ben zo bang dat er weer iets staat te gebeuren.. nouwja maar gewoon vertrouwen in hebben denkik! hoop dat alles goed gaat Clown

Het enige wat je uit je hoeft moet zetten is dat het niet jou schuld is! Zo heb je veel te veel spanning en heb je juist veel meer kans dat het paniekerige op je pony overgaat. Ga gewoon lekker erop zitten, niet druk maken, lekker ontspannen los rijden en afwachten hoe het gaat. Als het geen ernstige koliek was, zal het wel meevallen. En eenmaal op je vertrouwde pony, zullen die twijfels vast wel afnemen! Knipoog Succes alvast

WinstonVDB

Re: Zondag wedstrijd,, hoe zal het gaan...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 16:07

okay zal het proberen Haha! bedankt voor je tip!