Wedstrijden noord.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Manny

Wedstrijden noord.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 08:52

hoi hoi,

ik wil graag weten of er in het noorden ook nog onderlinge wedstrijden zijn waar je niet lid hoeft te zijn van de club maar wel gewoon mee kan rijden... ik woon in haren(das 3km van groningen).

manja

Manny

Re: Wedstrijden noord.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 20:09

niemand??? maakt niet uit of springen of dressuur is Bloos . ik doe het voor de lol en oefening dus alles is welkom.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:20

MmM,
als je echt onderling wilt rijden zou ik gaan zoeken bij manege's die onderlinge wedstrijden organiseren.
Gewoon even rondvragen in de buurt.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:39

onze rijvereniging organiseert vanaf het voorjaar weer onderlinge buitenwedstrijden waar ook niet-leden aan mee mogen doen.

www.radboudruiters.nl

Data zijn voor zover ik het weet nog niet bekend, maar meestal zo rond maart/april (Pasen?), juni (pinksteren? ) en tegen september.

De Drakoruiters uit Drachtstercompagnie organiseren ook regelmatig onderlinge wedstrijden waar ook anderen aan mee mogen doen. Maar dat hoor ik vaak pas erg laat via de eigenaresse van Moenira of een ander lid.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 22:09

oke dank je wel ga ff kijken op de site Pling

ziea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 13:28

Bosmanege Bakkeveen te Bakkeveen

Bij ons op de manege organiseren we regelmatig onderlingen springwedstrijden (open voor iedereen).
Ik zou zeggen kijk eens op onze site, maar die is tijdelijk offline (www.bosmanege.nl)

Als je echt interesse hebt, kun je even pb en (of pm en) en anders moet je de site in de gaten houden. De bedoeling is om snel weer online te zijn.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:52

ik heb wel eens meegedaan aan een onderlinge wedstrijd in winschoten en was daar ook niet lid maar weet niet of dat nu nog georganiseerd word moet je denk ik even navragen want is al een aantal jaren geleden dat ik daar toen heb meegereden

groetjes bren