Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peerdjuh schreef:NEE!!! niet doen!!!!
ik ken iemand en die zijn naar een andere ponyclub gegaan en die kunnen dat voor iets van 22 euro overzetten alleen aan de oude coupons heb je niets meer dus die moet je wel nieuw kopen!!!
dus zonde om weer een nieuwe startkaart aan te vragen!!!
gr amee.
peerdjuh schreef:NEE!!! niet doen!!!!
ik ken iemand en die zijn naar een andere ponyclub gegaan en die kunnen dat voor iets van 22 euro overzetten alleen aan de oude coupons heb je niets meer dus die moet je wel nieuw kopen!!!
dus zonde om weer een nieuwe startkaart aan te vragen!!!
gr amee.
kadans16 schreef:Je moet dus altijd een nieuwe startkaart aanvragen.Ook al heb je hem maar 1 keer gebruikt.Coupons zijn dus ook niet meer bruikbaar.Omdat ze op het andere paard staan.
Over zetten gaat dus niet!
frunnik schreef:Je krijgt niks terug, alleen als je paard gestorven is.
Vergeet hem dus niet op tijd op te zeggen anders mag je volgend jaar ook nog betalen.
marije1987 schreef:frunnik schreef:Je krijgt niks terug, alleen als je paard gestorven is.
Vergeet hem dus niet op tijd op te zeggen anders mag je volgend jaar ook nog betalen.
Krijg je ook niks terug als je paard is afgekeurd voor de sport? Ik wist namelijk vorig jaar nog niet dat mijn paard definiteif ongeschikt zou zijn voor de sport, dus heb ik de startkaart door laten lopen, maar ik heb en zal er dus geen gebruik meer van maken. Zou daar geen regeling voor zijn? Ik heb de verklaring ed allemaal thuisliggen.
peerdjuh schreef:je kan ook even het KNHS e-mailen dan heb je binnen
2 dagen bericht terug!!