Pas de duex; 1ste!13 pnt. verschil!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Pas de duex; 1ste!13 pnt. verschil!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-05 19:44

Nou, de titel zegt het al, vandaag had ik dus pas de deux en we hebben gewonnen met 13 punten voorsprong.

Mijn maatje(op een fjord Clown ) en ik hadden 170 punten uit 24 onderdelen, dus we waren super trots!

Na afloop gingen we nog wat foto's maken met de pony's erbij, toen liep de jury langs en die zei nog dat we echt heel netjes hadden gereden, echt cool! Haha!

Ik voel me net een klein kind hoe ik vol trots dit berichtje type maar ik had totaal niet verwacht dat het zo goed zou gaan. De eerste keer dat we de proef oefenden ging het totaal de mist in, en mijn partner reed pas voor de tweede keer wedstrijd, ze was super zenuwachtig(vorige keer ging ze ervan hyperventileren). Bovendien is de combi van fjord naast een gewone pony natuurlijk niet zo ideaal, en sommige anderen hadden echt mooie combi's.

Als het goed is krijg ik straks de foto's doorgemaild, die zullen dan waarschijnlijk wel op bokt verschijnen(als ik ze een beetje toonbaar vind)

Het is wel erg jammer dat we geen kampioen kunnen worden, want daarvoor moet je minstens 3 wedstrijden gereden hebben en vandaag was onze eerste keer en hierna is er nog maar een...