volgorde selecties en kampioenschappen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

volgorde selecties en kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 20:53

Ik begin mij een beetje te verdiepen op het gebied van wedstrijden en nu ben ik dus op iets terecht gekomen waarvan ik het even niet meer weet Haha!
namelijk de volgorde van de gewone wedstrijden naar de selectie's en welke kampioenschappen er dan komen Tong uitsteken
klopt het als ik zeg:
* gewone wedstrijden
* selectie's
* kringkampioenschap
* regiokampioenschap
* nl kampioenschap (als je met dresuur hoger dan L2 en met springen hoger dan L rijd..)

Dus, klopt deze rij of zit ik nu fout?
Laatst bijgewerkt door Karin op 19-02-05 01:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel iets duidelijker gemaakt

gabyfedde

Re: volgorde ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 20:58

liesjuh91 schreef:
Ik begin mij een beetje te verdiepen op het gebied van wedstrijden en nu ben ik dus op iets terecht gekomen waarvan ik het even niet meer weet Haha!
namelijk de volgorde van de gewone wedstrijden naar de selectie's en welke kampioenschappen er dan komen Tong uitsteken
klopt het als ik zeg:
* gewone wedstrijden
* selectie's
* kringkampioenschap
* regiokampioenschap
* nl kampioenschap (als je met dresuur hoger dan L2 en met springen hoger dan L rijd..)

Het klopt!
Je hoeft alleen geen gewone wedstrijden te rijden om selecties te mogen starten. Dus stap 1 kunnen ook selecties zijn.

Sizz

Re: volgorde ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:22

Maar de slecties ijn maar 6 wedstrijden per jaar. 3 binnen en 3 buiten.

maxland

Re: volgorde selecties en kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 15:39

liesjuh91 schreef:
klopt het als ik zeg:
* gewone wedstrijden
* selectie's
* kringkampioenschap
* regiokampioenschap

maxland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 15:42

[In Groningen geen kringkampioenschappen, er zijn maar 2 kringen, te weinig leden. Tijdens de indoorkampioenschappen geen voorselectie, 2 of 3 juryleden per klasse. Outdoor worden er wel selectie wedstrijden gehouden. Zie www.paardensportgroningen.nl.
25 en 26 februari a.s. springkampioenschappenRegio Groningen in paardensportcentrum Appingedam.

Snappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 17:09

In noord-holland is het ook anders.

Met springen in de winter.. Mag je meteen meedoen aan de regiokampioenschappen, de reden daarvoor is te weinig actief springende leden en in de zomer kan je meteen meedoen aan de kringkampioenschappen.

Met dressuur in de winter en in de zomer eerst selectie's, en daarna volgens je lijstje.